خبرگزاری کار ایران

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه:

کره‌جنوبی 0 ایران 0 / چقدر خوبیم ما/ حسرت چشم‌بادامی‌ها مقابل 80 میلیون و 10 نفر

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۶۶۸

حتی 10 نفر شدن شاگردان کی‌روش هم باعث نشد تا آنها مقابل حریف سنتی خود نتیجه را واگذار کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در روزی که کره‌جنوبی نیاز به 3 امتیاز دیدار خانگی مقابل ایران داشت و در حالی که تیم ملی بیش از 40 دقیقه ده نفره بود باز هم طلسم دروازه ایران نشکست و در پایان بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

داور وسط: پیتر گرین

کمک داور اول: دیوید والش

کمک داور دوم: ناتان مک دونالد

داور چهارم: دیمیتری ماشنزوف از قرقیزستان

ناظر داوری: سیدکریم عبدل از اردن

ناظر مسابقه: روبرت تورس از گوام

 

ترکیب کره‌جنوبی:

کیم سئونگ گیو، چوی چول‌سون، کیم جین‌سو، کیم مین جائه، سونگ هیونگ مین، هوانگ هی‌ چان، کو جا چئول، جان هیون سو، لی‌جائه سونگ (73- کیم شین ووک)، کیم یونگ گون، کاون جانگ هون

 

ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری (75 روزبه چشمی)، محمد انصاری، رضا قوچان‌نژاد (53 علی کریمی)، علیرضا جهانبخش، اشکان دژاگه (63 مهدی طارمی) و رامین رضاییان

 

گل‌ها:

 

کارت زرد: مرتضی پورعلی‌گنجی 10 (ایران) چویی چول‌سون 40  (کره جنوبی)

کارت قرمز: سعید عزت‌اللهی 52 (ایران)

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 13: کرنر ارسالی از سمت راست توسط دژاگه روی دروازه کره جنوبی با بازگشت مدافعان کره جنوبی همراه بود که توپ سوم در موقعیتی خوب روی پای محمد انصاری قرار گرفت ولی نتوانست ضربه دقیقی به توپ بزند.

دقیقه 15: محمد انصاری چسبیده به محوطه جریمه روی بازیکن کره جنوبی خطا کرد و در موقعیتی خوب ضربه ایستگاهی به بازیکنان کره‌جنوبی رسید که سون هیونگ مین با یک ضربه زمینی توپ را از کنار دروازه ایران به بیرون زد.

دقیقه 18: چانگ هی با ضربه سر توپ را به داخل محوطه شش قدم ایران فرستاد و ضربه سر توسط هیونگ سو با فاصله کمی از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 25: موقعیت خوبی که در اختیار جهانبخش بود بعد از اشتباه مدافعان کره‌ای موجب شد شوت روی پای راه دور او به مین جائه برخورد کند و دور شود.

دقیقه 37: قوچان‌نژاد در شرایطی سخت در محوطه جریمه کره‌جنوبی شوت‌زنی کرد که ضربه او توسط سئونگ جیو مهار شد.

دقیقه 42: شوت زمینی عزت‌اللهی با مدافعان کره‌جنوبی برخورد کرد و زیر پای قوچان‌نژاد افتاد که بعد از عبور از او و شکل‌گیری حمله جدی ایران، یک اوت برای ملی پوشان به دست آمد.

 

نیمه دوم:

دقیقه 52 اخراج: سعید عزت‌اللهی روی پرش مشترک با بازیکن کره‌جنوبی درگیر شد و با پا روی سر او فرود آمد که داور تصمیم گرفت او را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کند.

دقیقه 53: علی کریمی برای پر کردن جای خالی عزت‌اللهی به جای قوچان نژاد وارد میدان شد.

دقیقه 63: تعویض شجاعانه کی‌روش، مهدی طارمی جای خود را به اشکان دژاگه داد.

دقیقه 75: تعویض سوم تیم ملی ایران، روزبه چشمی به جای وحید امیری وارد زمین شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز