خبرگزاری کار ایران

سامپائولی: دیدن تمرین مسی هیجان‌انگیز است

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۶۶۰

سرمربی تیم ملی آرژانتین به تمجید از ستاره تیمش پرداخت.

به گزارش ایلنا، خورخه سامپائولی مربی آرژانتین می‌گوید به این دلیل از مائورو ایکاردی به جای گونسالو ایگواین دعوت کرده که در دو بازی پیش رو برابر اروگوئه و ونزوئلا به یک بازیکن هجومی همه‌فن‌حریف نیاز بیشتری داشته. ایکاردی، ستاره اینتر، تنها یک بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده که در سال 2013 بوده با وجود آنکه در 148 بازی برای نراتزوری 82 گل و 22 پاس گل به نامش ثبت شده. حذف مهاجم یوونتوس از تیم آرژانتین که مصمم است این دو بازی را ببرد تا امیدهایش برای صعود مستقیم به جام جهانی روسیه را زنده نگه دارد، باعث تعجب بسیاری شد.

سامپائولی می‌گوید ایکاردی با برنامه‌های او بیشتر از ایگواین سازگار است هر چند هنوز برای پایان یافتن دوران ملی ایگواین خیلی زود است: «این نتیجه آنالیز تیم ملی بعد از آخرین بازی است. ما به مهاجمی نیاز داریم که علاوه بر توانایی گلزنی، در گلسازی هم مهارت داشته باشد. برای همین او را دعوت کردیم. واقعیت این است که در حال حاضر بیرون از سهمیه روسیه هستیم و وقت زیادی باقی نمانده بنابراین باید از تمام توانایی‌های افراد استفاده کنیم. به خود گونسالو علت دعوت نشدنش را توضیح داده‌ایم و گفته‌ایم امیدواریم که او دوباره به ما ملحق شود.»

سامپائولی همچنین ابراز امیدواری کرد همزمان از لیونل مسی و پائولو دیبالا استفاده کند؛ کاپیتان آرژانتین به دلیل ناسزاگفتن به داور بازی چهار جلسه محروم شده بود که فیفا این محرومیت را به یک جلسه کاهش داد که آن را هم پشت سر گذاشت و مسی از ابتدا در ترکیب آرژانتین قرار می‌گیرد: «خیلی مهم است که مطمئن شویم مسی و دیبالا مکمل همدیگر هستند چون اگر هر کدام برای خودشان بازی کنند، به ضرر تیم است. لئو منتظر بازی در یک جام جهانی دیگر است. مربیگری بهترین بازیکن جهان برای من خیلی هیجان‌انگیز است همینطور دیدن تمرین و حرکات خاص او.»

سامپائولی مشتاق است از تیمش یک بازی هجومی دلچسب در مونته ویدئو ببیند آن هم برابر اروگوئه که ممکن است لوییس سوارس را در اختیار داشته باشد؛ مهاجم بارسلونا در حال بهبودی از مصدومیت زانو است: «می خواهیم تیم آرژانتینی داشته باشیم که با یک شخصیت هجومی تعریف شده خودش را به حریف تحمیل کند. مدت زیادی است که خودمان را برای این بازی آماده می‌کنیم. مهم این است که تک تک بازیکنان با حس خوبی وارد زمین شوند. لوییس سوارس بازیکن باارزشی است. اگر بازی کند، سیستم بازی‌شان متفاوت است. او بهترین بازیکن اروگوئه است اما اگر کریستین استوانی بازی کند، سیستم‌شان فرق می‌کند.»

سامپائولی خرداد ماه جانشین ادگاردو بائوسا شد و مربی سابق سویا در نخستین بازی‌های خود توانست برزیل و سنگاپور را در رقابت‌های تدارکاتی شکست دهد.

منبع: سایت گل

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز