خبرگزاری کار ایران

برادران زورگیر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۶۵۷

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا از دستگیری دو برادر زورگیر که در اتوبان امام علی (ع) اقدام به زورگیری از شهروندی کرده بودند،خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرگرد اسماعیل افشار مقدم، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره زورگیری که شامگاه سوم شهریورماه در  لاین کندرو اتوبان امام علی (ع) اتفاق افتاده بود؛پرونده‌ای در این رابطه در کلانتری ۱۱۰ شهدا تشکیل و تیمی از ماموران تخصصی این یگان رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام مسئول در پلیس پایتخت عنوان داشت: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که مالباخته در حالیکه با یک دستگاه موتور سیکلت در حال تردد بود، توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ که دو پسر جوان بودند مورد ضرب شتم قرار گرفته و پس از تخریب موتورسیکلت وی یک رشته گردنبند طلا که ارزشی معادل شش میلیون تومان داشت را از گردن شاکی قاپیده و به سرعت متواری می شوند.

سرگرد افشار مقدم تاکید کرد:به دنبال این موضوع ماموران ضمن بررسی محل وقوع سرقت و با بازبینی تصاویر دوربین‌های مدار بسته،پلاک خودرو پژو ۲۰۶ را استخراج و از طریق استعلام مشخصات آن،مالک خودرو را به کلانتری دعوت کردند.

وی اظهار داشت:در تحقیقات صورت گرفته از مالک مشخص شد که خودرو را قولنامه ای فروخته است در ادامه با بدست آوردن مشخصات راکبین ضمن هماهنگی با مقام قضایی دو نفر از سارقان به نام های "احسان"و "آرمان" که هر دو برادر بودند شناسایی و دستگیر شدند.

کلانتر ۱۱۰ شهدا در پایان تاکید کرد:متهمان به اتهام تخریب و زورگیری به مقام قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز