خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله سبحانی در دیدار واعظی:

سوابق روحانی و تلاش دولت برای حل مشکلات بر کسی پوشیده نیست

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۶۵۳

مرجع عالیقدر جهان تشیع در دیدار رییس دفتر رییس‌جمهور با بیان اینکه سوابق درخشان رئیس‌جمهور را می‌شناسند و تلاش‌های حسن روحانی و دولتش برای حل مشکلات بر کسی پوشیده نیست، تصریح کر که همواره برای توفیق دولت دعا کرده و خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، حضرت آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی در این دیدار که روز پنج‌شنبه در دفتر ایشان برگزار شد، با بیان اینکه بنده از سوابق درخشان آقای حسن روحانی مطلع هستم و سوابق خدمات ایشان در دولت یازدهم نیز بر همگان مشهود است، گفت: تلاش‌های دولت برای ارتقای سطح معیشت مردم بر کسی پوشیده نیست، اما راه حل اساسی این مشکل فقط این است که اشتغال ایجاد شود و اشتغال وقتی رونق می‌گیرد که جلوی واردات بی‌رویه گرفته شود.

مرجع عالیقدر جهان تشیع افزود: مسأله دیگر که مانع رونق کسب و کار و تولید در کشور است، وجود سودهای بانکی و دریافت‌های دیرکرد برای این وام‌ها است. باید تلاش کنیم نظام بانکی کشور در راستای کمک بیشتر به تسهیل و رونق کسب و کار اصلاح شود و در این راستا لازم است از نظرات اقتصاددانان و کارشناسان دلسوز بهره گرفته و همه منابع اقتصادی را به خدمت بگیریم.

آیت‌الله سبحانی با ابلاغ سلام خدمت رییس جمهور، تصریح کرد که برای دوام توفیقات دولت دعا خواهند کرد.

سید محمود واعظی نیز در این دیدار با تبریک اعیاد قربان و غدیر و ابلاغ سلام رییس‌جمهور خدمت حضرت آیت‌الله العظمی سبحانی اظهار داشت: خدمت شما رسیدیم تا در آغاز فعالیت دولت دوازدهم نظرات و رهنمودهای شما را برای برنامه‌ریزی در راستای اداره امور کشور و رسیدگی به مشکلات مردم اخذ کنیم.

وی با بیان اینکه دولت دوازدهم با اتکای به تجربه چهار سال کشورداری در دوره یازدهم و تشکیل کابینه‌ای هماهنگ‌تر و قوی‌تر، با به خدمت گرفتن همکارانی جدید تلاش بیشتری برای حل مشکلات کشور خواهد داشت، تصریح کرد: دولت برنامه‌های گسترده‌ای برای حل مشکلات اقتصادی، رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی و تعالی و ارتقاء باورها و اعتقادات دینی مردم خواهد داشت.

رییس دفتر رییس‌جمهور اضافه کرد: متأسفانه امروز وضعیتی در منطقه ایجاد شده که به اسم اسلام مسلمان می‌کشند و چهره اسلام واقعی را مخدوش می‌کنند، لذا دولت تلاش خواهد کرد چهره اسلام واقعی را به دنیا معرفی کند.

واعظی افزود: این عنایت خداوند، هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش‌های شبانه‌روزی دولت، نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی کشور است که باعث شده در این منطقه پرآشوب، از امنیتی مطلوب برخوردار باشیم و باید با تلاش برای خدمت به مردم شکر این نعمت بزرگ را بجا بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز