خبرگزاری کار ایران

امیر حاتمی:

تعامل با کشور‌های همسایه را توسعه می‌دهیم/ حمایت‌های مستشاری ایران استمرار خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۶۳۵

وزیر دفاع تاکید کرد: ملت ایران به عنوان الگوی مقاومت در دوره دفاع مقدس و دوره‌های بعدی است و امروز هم پشتیبان نیروهای مقاومت است چون خودمان یک نمونه از مقاومت هستیم و دشمنان از این الگو شدن هراس دارند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی در ارتباط زنده با خبر ۱۴ شبکه یک سیما گفت: ما با همه کشورهای منطقه، همسایه و کشورهای اسلامی تعامل داریم و این تعامل را توسعه خواهیم داد. چنانکه مقام معظم رهبری در روز تنفیذ حکم ریاست جمهوری به توسعه روابط و تعاملات تأکید داشتند. 

وی ادامه داد: در منطقه‌ای که مسئله اصلی آن بی‌ثباتی و ناامنی است، قطعاً دیپلماسی دفاعی کمک می‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره حمایت از جبهه مقاومت اظهار داشت: ملت ایران به عنوان الگوی مقاومت در دوره دفاع مقدس و دوره‌های بعدی است و امروز هم پشتیبان نیروهای مقاومت است چون خودمان یک نمونه از مقاومت هستیم و دشمنان از این الگو شدن هراس دارند. 

حاتمی تأکید کرد: ما به دنبال حق‌طلبی و حق‌جویی هستیم و از همه ملت‌هایی که به دنبال حق‌طلبی و حق‌جویی هستند، حمایت می‌کنیم. در دوره گذشته حمایت‌های ایران در قالب کمک‌های مستشاری انجام می‌شد که دوره بعد هم استمرار خواهد داشت هرچند که توان ما گسترده است اما در همین محدوده عمل خواهیم کرد. 

وی در پاسخ به سؤالی درباره برنامه وزارت دفاع برای توسعه صنایع دفاعی تصریح کرد: ما به لطف خدا تمامی نیازهای نیروهای مسلح را در همه حوزه‌های موشکی، هوایی، دریایی، پدافند و رزم زمینی تولید می‌کنیم. هدف اصلی ما قطع وابستگی، پشتیبانی و تأمین نیازهای نیروهای مسلح است. 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: از آنجایی که می‌دانیم بسیاری از بی‌ثباتی‌ها در منطقه و جایی اتفاق می‌افتد که کشوری و بخصوص کشورهای مستقل با ضعف روبرو باشند، از موضوع صادرات استفاده می‌کنیم که هدف ما با هدف کشورهای استکباری متفاوت است چون آنها به درگیری‌ها دامن می‌زنند اما ما برای تأمین امنیت در منطقه تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حاتمی به مناسبت هفته دولت از خبرگزاری صداوسیما دیدن کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز