خبرگزاری کار ایران

دو خرید موفق موناکو برای جایگزینی گزینه مدنظر پاری سن ژرمن

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۶۳۰

باشگاه فرانسوی با خرید دو مهاجم برنامه خوبی را برای جایگزینی ستاره جوان این تیم انجام داد.

به گزارش ایلنا، کیتا بالده دیائو مهاجم سنگالی لاتزیو که امیدوار بود به یوونتوس ملحق شود، در نهایت رضایت داد که آبی‌پوشان شهر رم را به مقصد موناکو ترک کند.

باشگاه موناکو اعلام کرد که کیتا بالده دیائو را با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو دیگر به‌عنوان پاداش‌های مرتبط با عملکرد، به خدمت گرفته است.

این قرارداد 5 ساله است و کیتا را تا پایان ماه ژوئن سال 2022 به قهرمان فصل گذشته لوشامپیونا متعهد می‌کند. انتظار می‌رود کیتا بالده دیائو که در موناکو پیراهن شماره 14 را به تن خواهد کرد، جای کیلیان امباپه‌ را بگیرد که در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن است.

او پس از عقد قرارداد با قرمز و سفیدپوشان مونت‌کارلو گفت: «بسیار خوشحالم که به موناکو ملحق شدم، باشگاهی که تاریخچه‌ای فوق‌العاده‌ دارد. من بسیار خوشحالم که اینجا هستم و برای بازی در ترکیب آن آماده‌ام. بسیاری از دوستانم مرا برای پیوستن به موناکو تشویق کردند و از بالا بودن روحیه همکاری در این تیم می‌گفتند. در چنین شرایطی، هر بازیکنی به محض دریافت پیشنهاد، آن را قبول می‌کند.

اینجا شرایط برای رسیدن من به آن چیزی که می‌خواهم فراهم است. خوشحالم که به تیمی قدرتمند ملحق می‌شوم؛ تیمی که بازیکنانی بزرگ دارد و فصل گذشته هم نتایج تحسین‌برانگیزی گرفت.»

کیتا دومین مهاجمی است که موناکو بعد از توافق با پاری‌سن‌ژرمن برای فروش کیلیان امباپه خریده است. چند ساعت قبل از اعلام رسمی پیوستن او به تیم تحت هدایت لئوناردو ژاردیم، موناکو به طور رسمی از عقد قرارداد با استوان یووتیچ، مهاجم مونته‌نگرویی اینتر خبر داد؛ بازیکنی که دو، سه روز پیش عکس‌هایش با پیراهن شماره 10 موناکو (پیراهن امباپه) منتشر شد.

حالا پیوستن مهاجم سابق منچسترسیتی به مدافع عنوان قهرمانی لوشامپیونا رسماً تأیید شده است. او به سایت باشگاه موناکو گفت: خوشحالم که به موناکو پیوستم. موناکو باشگاهی بزرگ است که با صعودش به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته و قهرمانی در لیگ فرانسه، جایگاهش را نشان داد. در این تیم بازیکنان بزرگی هستند و به همین دلیل من موناکو را انتخاب کردم.

یووتیچ 27 ساله با موناکو قراردادی 4 ساله بسته است و به این ترتیب تا پایان ماه ژوئن سال 2021 در این تیم خواهد بود. او سال 2008 با فیورنتینا قرارداد بست و پس از 5 فصل بازی در این تیم راهی منچسترسیتی شد. دوران حضور یووتیچ در انگلیس برای او چندان به یادماندنی نبود و به همین دلیل او سال 2015 به اینتر پیوست و پس از یک فصل حضور قرضی، قراردادش با این تیم را قطعی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز