خبرگزاری کار ایران

قیمت نیستلروی، بکام و رایان گیگز در بازار امروز چقدر است؟

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۶۲۱

کاپیتان سابق منچستر یونایتد قیمت ستاره‌های هم دوره خودش را در بازار امروز تخمین زده است.

به گزارش ایلنا، روی کین گفته رایان گیگز، هم‌تیمی سابق او اگر در حال حاضر فوتبال بازی می‌کرد 2 میلیارد پوند قیمت داشت. او از این ناراحت است که باشگاه‌ها مبالغ هنگفتی را صرف خرید بازیکنان متوسط می‌کنند.

دستیار مربی تیم ملی ایرلند از قیمت‌های بازار امروز شگفت‌زده شده است. از کین پرسیدند که اگر رود فان‌نیستلروی امروز بازی می‌کرد چقدر قیمت داشت و او گفت: رود در بازار امروز احتمالا یک میلیارد پوند می‌ارزید. دیوید بکام؟ او هم یک میلیارد پوند. رایان گیگز؟ دو میلیارد.

کین درباره قیمت‌های بالای بازیکنان گفته: واقعا حیرت‌آور است. به‌ویژه مبلغی که برای بازیکنان متوسط می‌پردازند. حالا بهترین زمان این است که یک نفر بازیکن حرفه‌ای باشد. بازیکنان متوسط با قیمت 35 میلیون پوند جابه‌جا می‌شوند. خدای من. من زیاد این موضوع را تحلیل نمی‌کنم، ولی در حال حاضر بازیکنان بزرگ زیادی نداریم. وقتی باشگاه‌ها از فروش بازیکنان متوسط 30، 40 میلیون پوند به دست می‌آورند، سرتان را می‌خارانید اما اگر باشگاه‌ها حاضرند چنین مبالغی را برای خرید بازیکنان بپردازند، تقصیر خود بازیکن نیست.

از کین پرسیدند که اگر او در حال حاضر بازی می‌کرد قیمتش چقدر بود و او هم پاسخ داد: فکر کنم 3/75 میلیون پوند!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز