خبرگزاری کار ایران

روز گذشته اتفاق افتاد؛

مرگ بیش از ۷۰ کارگر یک پروژه راهسازی در بنگلادش/کارگران قربانی سیل شدند

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۵۱۵

بیش از ۷۰ کارگر که در یک پروژه راهسازی در نپال کار می‌کردند، روز گذشته (چهارشنبه/۳۰ آگوست) بر اثر سیل و رانش زمین جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا، بیش از ۷۰ کارگر که در یک پروژه راهسازی در نپال کار می‌کردند، روز گذشته بر اثر سیل و رانش زمین جان خود را از دست دادند.

سازمان ملی هوا شناسی در نپال پیش از این در خصوص جدی بودن خطر سیل با توجه به آغاز فصل باران موسمی هشدار داده بود، با این حال مشخص نیست که چرا شرکت دولتی که کارفرمای این پروژه است، روند کار را متوقف نکرده بود؟

پیش از این کارگران زیادی که در  کشور نپال روی پروژه‌های راهسازی و ساختمانی کار می‌کردند؛ در اثر بلایای طبیعی جان خود را از دست داده بودند و سازمان حقوق بشری و فعالان کارگری در این خصوص به دولت این کشور هشدار داده بودند تا جلوی مرگ کارگران را با ایمن‌سازی محیط کار و توجه به هشدار‌های مربوطه بگیرد.

سیل و رانش زمین در مناطقی بین شمال هند، نپال و بنگلادش تاکنون جان بیش از ۱۲۰۰ نفر را گرفته و میلیون‌ها آواره برجای گذاشته‌است.

 سازمان ملل متحد در گزارشی که بدین منظور تهیه کرده، برآورد کرده است که «دست‌کم ۴۱ میلیون نفر» از سیل و خرابی‌های آن آسیب دیده‌اند.

گفته می‌شود بخش عمده‌ای از جاده‌ها، پل‌ها، مسیر راه‌آهن و نیز فرودگاه‌ها در مناطق سیل‌زده خراب شده یا آسیب دیده‌اند و کمک‌رسانی را با مشکلات بیشتری روبه‌رو کرده‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز