خبرگزاری کار ایران

ساخت دیوار سبز شهدادر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۴۹۸

ساخت دیوار سبز شهدا درمجاورت بنای یادمان دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان گیلان و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت آغاز شد.

به گزارش ایلنا از رشت، ساخت دیوار سبز شهدا درمجاورت بنای یادمان دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان گیلان وجمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت آغاز شد.

علیرضا امیرتیموری  دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، امنیت کشور را مدیون خون شهدا دانست وگفت : امیدواریم بتوانیم ذره‌ای از فداکاری‌ها و رشادت‌های شهیدان که باعث شدند امروز شاهد کشوری امن باشیم را با زنده نگه داشتن یاد آنها جبران کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افزود: کار ساخت یادمان دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با توجه به شأن مقام و منزلت جایگاه شهیدان و اقلیم جغرافیایی منطقه‌ای،طراحی شد که درمرحله پایانی بوده و از دقت بالایی برخوردار است .

امیرتیموری با اشاره به اینکه امروزحضور ما در کنار بنای یادمان شهدای گمنام نشان دهنده تجدید میثاق با این شهدا است، بیان داشت: سیاست کلی فرهنگی ما برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است و ساخت این دیوار، در جوار یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی رشت نشانی از زنده بودن یاد و خاطره رشادت‌های جوانان این مرز و بوم در خاطرات ما است.

وی با تأکید بر اینکه بنای یادمان شهدای گمنام در نوع خود بی‌نظیر است ، افزود:  این بنا براساس بافت جغرافیایی گیلان طراحی شده و ستون‌های 8 گانه آن برگرفته از 8 سال دفاع مقدس است وساخت دیوار سبز ( Green Wall ) ضمن اینکه زیبایی محیط را از نظر بصری دو چندان می‌کند، به عنوان سنبل زندگی نیز تلقی شده و در اذهان ما یاد و خاطرات شهدا را زنده نگه خواهد‌داشت./

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز