خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار واعظی:

قلبا معتقدم پرداخت یارانه به مردم باید برداشته شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۴۷۵

آیت‌الله نوری همدانی تاکید کردند: کار دولت یازدهم خوب بوده و در مجموع دولت موفقی بود. دولت آقای روحانی قدم‌های زیادی برای خدمت به مردم برداشته و امیدوارم توفیقات دولت ایشان روزبه‌روز بیشتر شده و وحدت و همدلی و همفکری در کشور روزبه‌روز بیشتر شود.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار با سیدمحمود واعظی که عصر چهارشنبه برگزار شد، با تبریک اعیاد قربان و غدیر، از ارتباط مستمر دولتمردان دولت یازدهم با مراجع معظم و حوزه علمیه قم تشکر کرد و گفت: هر قدر ارتباط بین دولت و حوزه علمیه قم بیشتر باشد، برای توفیق و پیشرفت کشور مفیدتر و موثرتر خواهد بود.

وی با ابراز خرسندی از انتصاب واعظی به ریاست دفتر روحانی در دولت دوازدهم اظهار داشت: لازم است این دیدارها، به صرف ملاقات و دیدار برگزار نشود و آنچه در این دیدارها مطرح می‌شود، در عمل اجرایی شود. باید دریافت دیرکرد از وام‌های بانکی متوقف شده و یک نظام قیمت‌گذاری متمرکز برای کالاها و خدمات ایجاد شود. 

این مرجع تقلید با تاکید بر لزوم مراقبت بیشتر از بیت‌المال تصریح کردند: قلبا معتقدم پرداخت یارانه به مردم باید برداشته شود. پرداخت پول به مردم صرفا باید در قبال کار باشد والا باعث ایجاد عادت‌های غلط در جامعه می‌شود.

آیت‌الله نوری همدانی در پایان از واعظی خواست سلام وی را به رییس‌جمهور ابلاغ کرده و توفیقات بیشتر دولت و دولتمردان به ویژه روحانی را از خداوند مسالت کرد تا بتوانند قدم‌های موثرتری برای حل مشکلات کشور بردارند.

سید محمود واعظی نیز در این دیدار با تبریک عید قربان و عید سعید غدیر، سلام روحانی را خدمت این مرجع معظم تقلید شیعه ابلاغ و خاطرنشان کرد: دولت اعتقاد راسخ دارد که باید ارتباطی نزدیک با مراجع عظام تقلید داشته باشد و از راهنمایی‌ها و نظرات ایشان بهره‌مند شود و بنده نیز در مسئولیت جدیدم این مهم را به جد دنبال خواهم کرد.

وی افزود: با ارزیابی دقیقی که از عملکرد دولت یازدهم در عرصه‌های مختلف داشتیم، نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرده و بنا داریم با اتکا به تجربه چهار ساله دولت یازدهم، نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اقدام کنیم.

دفتر رییس جمهور تاکید کرد: دولت یازدهم با کمک همه نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج و دیگر نهادها تلاش کرد آرامش و امنیت مطلوبی در کشور ایجاد کند که در این راستا توفیقات خوبی داشتیم و با وجود قرار گرفتن در منطقه‌ای ناامن و پرآشوب از امنیت و ثبات چشمگیری برخورداریم. 

واعظی همچنین با اشاره به توفیقات دولت در عرصه سیاست خارجی و موضوع هسته‌ای ابراز داشت: یکی از اصلی‌‌ترین دغدغه‌های دولت یازدهم و حالا دولت دوازدهم مسائل اعتقادی و ارزشی و فرهنگی کشور بوده و خواهد بود. رییس‌جمهور نیز در مصاحبه تلویزیونی شب گذشته خودشان بخش قابل توجهی از سخنانشان را به این موضوع اختصاص دادند.

وی افزود: دولت مساله امر به معروف و نهی از منکر را نه وظیفه و مسئولیت یک بخش از دولت یا نظام بلکه موضوعی عمومی و همگانی می‌داند. رفع مشکلات اقتصادی، تلاش برای ارتقای سطح معیشت مردم و ایجاد اشتغال پایدار نیز هدف دیگر دولت بوده که گام‌های خوبی در این زمینه‌ها برداشته شده است.

دفتر رییس جمهور یادآور شد: دولت یازدهم خود را مستحضر به حمایت مراجع عظام تقلید و روحانیت می‌داند و بنده حتما نکات مدنظر حضرتعالی را به اطلاع شخص روحانی خواهم رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز