خبرگزاری کار ایران

از تهران تا سئول؛ هیچان تا مرز جنون

کره جنوبی – ایران؛ بازی تشریفاتی با بک گراند حیثیتی

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۴۷۰

کره جنوبی و ایران فردا در یک بازی مهم رو در روی هم قرار می گیرند.

به گزارش ایلنا، فقط چند ساعت تا آغاز بازی حساس کره جنوبی و ایران باقی مانده است. اگر نگاهی به جدول بیندازید که مطمئنا تا الان انداخته اید می دانید که این مسابقه هر چه قدر که برای کره جنوبی حکم مرگ و زندگی دارد و برد در آن برایشان از نان شب واجب تر است؛ نباید چیزی فراتر از یک بازی دوستانه برای تیم ملی ایران باشد.

شاگردان کی روش نه تنها صعودشان به جام جهانی قطعی شده بلکه سرگروهی آنها نیز صددر صدی است و تحت هیچ شرایطی در خطر نخواهد بود اما با این حال همه شواهد و قرائن حاکی از آن است که ایران با تمام قوا به مصاف میزبان خود می رود.

ادله زیادی هم در این باب وجود دارد. کی روش اصلا در کره فرد محبوبی نیست. برای پی بردن به این حرف کافیست نگاهی گذرا به سایت های کره ای بیندازید که هر کدام مطلبی علیه سرمربی تیم ملی ایران نوشته اند. آنها هنوز کینه مشت های گره کرده مرد پرتغالی در بازی با کره در مقدماتی جام جهانی 2014 را در دل خود دارند. از طرفی کی روش راه بردن کره را به خوبی بلد است. این را 4 بار به آنها نشان داده است.

از طرف دیگر شین تائه یونگ سرمربی جدید چشم بادامی ها هم نسبت به کی روش موضع تندی گرفت و همه اینها در کنار هم به علاوه حفظ رکورد بی شکستی و همچنین کلین شیتهای سریالی و جایگاه خوب در رنکینگ فیفا باعث شده تا ملی پوشان به چیزی جز برد در برابر کره نیندیشند.

البته که یک تساوی بدون گل هم برای تیم کی روش نتیجه بدی نیست و مورد استقبال واقع می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز