خبرگزاری کار ایران

به مناسبت عید سعید قربان انجام می‌شود؛

استفاده از کارتخوان‌های بانک شهر در مراکز عرضه دام پایتخت

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۳۶۱

مدیر امور بازاریابی بانک شهر از تحویل حدود 200 دستگاه کارتخوان این بانک به مراکز عرضه دام پایتخت به مناسبت عید سعید قربان و با هدف تسهیل در پرداخت شهروندان خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین ابوحمزه با اعلام این خبر و با  تشریح خدمات این بانک به شهروندان در روز عید قربان گفت: در 25 نقطه ای که شهرداری تهران برای ارایه عرضه دام در نظر گرفته است، از کارتخوان‌های بانک شهر استفاده می‌شود که به این ترتیب، روند پرداخت‌های شهروندان در این روز با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی با بیان این‌که افزایش تعداد کارتخوان‌ها، رشد تراکنش‌ها به نسبت سال گذشته را به دنبال خواهد داشت، گفت: به منظور تسهیل امور ، مراکز عرضه دام پایتخت به دستگاه Pin pad  نیز  مجهز شدند.

ابوحمزه افزود: همچنین بیش از 30 نفر از کارشناسان IT  و پرسنل شعب مختلف بانک شهر به منظور پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی این دستگاه‌ها در این روز، فعالیت دارند.

وی با اشاره به جانمایی 2دستگاه خود پرداز سیار درمراکز پر تردد عرضه دام گفت:پیشخوان های شهرنت بانک شهر نیز در مناطق 22 گانه پایتخت برای ارایه خدمات کامل بانکی آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز