خبرگزاری کار ایران

مدیرعملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری اعلام کرد:

اجرای 20 پروژه ایمن‌سازی خطوط لوله توسط نفت و گاز آغاجاری

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۳۰۰

مدیرعملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از ایمن سازی خطوط لوله جریانی چاه ها و ورودی و خروجی تأسیسات، شامل خطوط لوله اصلی و صادراتی نفت از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، منوچهر آرزومند در این باره گفت: با توجه به اهمیت خطوط لوله به عنوان شریان حیاتی در چرخه تولید و انتقال نفت و گاز و همچنین رسالت اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله در صیانت از این خطوط ،  بیش از ٢٠ پروژه جهت ایمن سازی خطوط لوله و تأسیسات تعریف و اجرا شد.

وی ایمن سازی خطوط لوله جریانی و تزریقی چاههای میادین نفتی کرنج، پازنان و رامشیر علاوه بر خطوط لوله گاز ورودی و خروجی لخته گیر – 2000 و شیرخانه های گازی پازنان تا فاصله 150 متری از تأسیسات را بخشی از عملیات اجرا شده در این پروژه ها  خواند و افزود: ضمن تقدیر از تلاش همکاران اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله که با توجه به شرایط بد آب و هوایی، عملیات نگهداری و تعمیرات حدود 7500 کیلومتر از خطوط لوله جریانی اصلی و صادراتی این شرکت را به عهده دارند، اجرای این پروژه ها با هدف ارتقای ایمنی و جلوگیری از آسیب های زیست محیطی و هدر رفت انرژی به عنوان سرمایه ملی انجام شده است.

مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در پایان خاطرنشان کرد: خاکبرداری، تمیزکاری،‌ ضخامت سنجی، رنگ آمیزی، نوارپیچی و تعمیرات نقاط فرسوده خطوط لوله، از جمله اقداماتی است که در این راستا صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز