خبرگزاری کار ایران

اعتراف زن سنگدل به قتل فاطمه کوچولو/ عکس

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۲۰۴

زن تبعه خارجی که دختربچه‌ها را برای سرقت طلاهایش می‌ربود، در بازجویی‌ها به قتل فاطمه اعتراف کرد.

در پی گزارش ربایش دختربچه‌های خردسال و انتقال آنها برای سرقت طلا به حاشیه شهر تربت‌جام، دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.

ماموران انتظامی تربت‌جام در عملیاتی 24ساعته عامل این سرقت‌ها را که زنی 40ساله بود، دستگیر کردند.

متهم در تحقیقات اولیه به دو فقره سرقت طلای کودکان اعتراف کرد. این زن جوان که تبعه خارجی و مطلقه و مادر چهار فرزند است در تحقیقات کارآگاهان پلیس وقتی خودش را در برابر شواهد و ادله‌ای دید که ناچار به بیان واقعیتی تلخ و تکان‌دهنده شد. متهم در تحقیقات تاکنون به 15فقره ربایش کودکان خردسال و رهاکردن آنها در حاشیه شهرها پس از سرقت طلاهایشان اعتراف کرده است.

متهم، این سرقت‌ها را در شهرهای مشهد، شاندیز، تربت‌جام، تایباد و باخرز انجام داده و جمعه‌شب گذشته نیز برای انتخاب طعمه به شهرستان فریمان می‌رود که ناگهان فاطمه پنج‌و‌نیم ساله را در حال بازی داخل حیاط خانه پدر بزرگش می‌بیند.

او با نگاه به اطراف و با اطمینان از تنها بودن کودک در حیاط، وارد خانه می‌شود و فاطمه را برای سرقت یک النگوی کوچک که ارزش چندانی هم نداشته به داخل سرویس بهداشتی می‌برد. در این لحظه وقتی زن سنگدل با سروصدا و مقاومت کودک روبه‌رو می‌شود او را به قتل رسانده و بلافاصله با سرقت النگو از سرویس بهداشتی بیرون آمده و متواری می‌شود.

سردار قادر کریمی، رئیس پلیس خراسان‌رضوی در این باره گفت: تحقیقات کارآگاهان پلیس برای کشف دیگر ابعاد مبهم این جنایت فجیع و همچنین رمزگشایی از دیگر اقدامات مجرمانه متهم ادامه دارد. پلیس، مرد جوانی را نیز که همدست این زن جوان بوده و به عنوان راننده او را در سرقت‌ها همراهی می‌کرده، دستگیر کرده است.

وی با بیان این مطلب که این زن تبعه خارجی است و از استان سیستان و بلوچستان به خراسان‌رضوی آمده است، گفت: احتمال ارتکاب سرقت‌ها و اقدامات مجرمانه در شهرها و دیگر استان‌های کشور نیز متصور است. تحقیقات پلیسی ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز