خبرگزاری کار ایران

جهانچی: رقابت در مسابقات کافا ساده نبود

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۱۱۹

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر۱۵ سال معتقد است که رقابت با تیم‌های حاضر در مسابقات کافا آسیا کار ساده‌ای نبود.

به گزارش ایلنا، معصومه جهانچی، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 15 سال درباره سطح این دوره از بازی‌ها گفت: سطح بازی‌ها نسبت به سال گذشته بسیار بالا بود. تیم‌ها پیشرفت کرده و قابل مقایسه با تیم‌های سال گذشته نبودند.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته تاجیکستان و قرقیزستان را با اختلاف 5 تا 6 گل شکست می‌دادیم اما امسال شاهد حضور پرقدرتی از تیم‌ها بودیم. در واقع سطح مسابقات نسبت به سال‌های گذشته تغییر چشمگیری داشت.

سرمربی تیم ملی دختران افزود: تمرینات پی درپی، بازی‌های دوستانه و مستمر بودن فعالیت بازیکنان در اردو باعث می‌شود تا شرایط و سطح کیفی بازیکنانو تیم بالا رود. در این دوره از مسابقات، رقابت ساده‌ای را پیش روی خود نداشته و با تلاش توانستیم عنوان نایب قهرمانی مسابقات کافا آسیا را به خود اختصاص دهیم. بدون شک تیم‌های حاضر در این دوره از بازی‌ها، تمرینات بیشتری را برگزار کرده و نتیجه آن را گرفتند.

چایچی اظهار داشت: ما باید تمرینات مداوم خود را ادامه دهیم تا تیم پیشرفت کند و در سطوح بالاتر موفق شویم. ملی پوشان تجربه بسیار خوبی را در این دوره از مسابقات کسب کردند و امیدوارم با برگزاری اردوها و مسابقات دوستانه، بازیکنان خوب و با تجربه ای را در اختیار رده‌های پایه تیم‌های ملی قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز