خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

افتتاح و کلنگ‌زنی 55 پروژه برق‌رسانی در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۱۰۶

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح و کلنگ‌زنی 55 پروژه شرکت توزیع نیروی برق در ھفته دولت خبر داد.

مجید فرهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی و رضایتمندی مردم استان چهار محال و بختیاری، 55 پروژه شرکت توزیع نیروی برق این استان با اعتباری بالغ بر 860 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی خواھد شد. 

فرهزاد افزود: از 55 پروژه 36 پروژه افتتاحی و 19 پروژه آماده کلنگ‌زنی است .

فرھزاد احداث دوفیدر جدید از پست 63 کیلوولت شھرکرد تا میدان معلم، برق‌رسانی به روستای آب‌گلور و مسکن مهر شهرکرد، اصلاح و بهینه‌سازی‌شبکه‌ھا وتبدیل سیم به کابل خودنگهدار، احداث و توسعه‌شبکه‌ھای برق‌رسانی روستاھا، تجهیز سه دستگاه پست‌زمینی در شهرکرد، رفع افت ولتاژ و جابجایی پایه‌ھای واقع در معابر عمومی، توسعه واحداث شبکه روشنایی معابر با نصب چراغ روشنایی و پایه‌ھای تلسکوپی را از مهمترین پروژه‌ها در هفته دولت دانست.

وی‌خاطرنشان‌کرد: ھدف از انجام این پروژه‌ھا کاھش تلفات، تامین روشنایی‌معابر ، پایداری‌شبکه‌ھای برق‌رسانی، ایجاد قدرت مانور، تامین برق مشترکین، توسعه فیدرھا، برق رسانی به روستاھا ، رفع افت ولتاژو .... است. 

به گزارش ایلنا شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری دارای بیش از 344000 ھزار مشترک در بخش‌ھای خانگی، عمومی، صنعتی، کشاورزی و سایر مصارف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز