خبرگزاری کار ایران

حادثه برخورد کامیون با منزل مسکونی؛ دو مصدوم بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۱۰۳

سخنگوی سازمان آتش نشانی از برخورد یک دستگاه کامیون کمپرسی با دیوار یک منزل مسکونی خبر داد.

جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: ساعت 3:31 بامداد برخورد یک دستگاه کامیون با منزل مسکونی خیابان ولنجک انتهای خیابان هشتم گزارش شده است.

او با بیان اینکه دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، گفت: یک دستگاه کامیون کمپرسی به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و وارد فضای سبز می‌شود و پس از قطع پنج اصله درخت با دیوار یک منزل ویلایی برخورد می‌کنند. بر اثر این برخورد دیوار و یک اتاق 20 متری تخریب می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: این کامیون در محل واژگون شده و دو مرد 50 و 30 ساله به طرز خطرناکی در آن محبوس می‌شوند. آتش نشانان عملیات خود را آغاز کرده و قطعات خودرو را جدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه احتمال فوت این دو فرد داده می‌شد، گفت: با توجه به اینکه این افراد به طرز خطرناکی در اتاقک کامیون محبوس بودند اما آتش نشانان توانستند آنها را زنده و بدون آسیب دیدگی از کامیون خارج کنند همچنین نشت گازوئیل در محل ایجاد شده بود که توسط نیروهای آتش نشانی پاکسازی شد.

این عملیات در ساعت 4:25 بامداد به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز