خبرگزاری کار ایران

حسینی در تذکر شفاهی:

دستورالعمل رییس‌جمهوری درمورد به‌کارگیری از زنان در معاونت وزراتخانه‌ها اجرایی شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۸۷۰

عضو فراکسیون امید مجلس بر اجرای دستورالعمل رییس‌جمهوری مبنی بر به‌کارگیری زنان فرهیخته و متخصص در معاونت وزارتخانه‌ها و ارتقاء جدی جوانان شایسته در سطوح مدیریتی وزارتخانه‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، سیده فاطمه حسینی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزرای کشور و دفاع خواستار رسیدگی به وضعیت معافیت و کسری خدمات فرزندان ایثارگران و جانبازان شد و گفت: با وجود گذشت حدود شش ماه هنوز این آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین مرتبط با معافیت و کسری خدمات فرزندان ایثارگران و جانبازان ابلاغ نشده است.

عضو فراکسیون زنان مجلس بر اجرای دستورالعمل رییس‌جمهوری مبنی بر به‌کارگیری زنان فرهیخته و متخصص در معاونت وزارتخانه‌ها و ارتقای جدی جایگاه جوانان شایسته در سطوح مدیریتی وزارتخانه‌ها تاکید کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی را خطاب قرار داد و خاطرنشان شد: تدوین آیین‌نامه نحوه تبلیغات برای ارائه خدمات پولی و بانکی بر اساس ماده ۱۴ قانون برنامه ششم که از مهلت قانونی تدوین آن می‌گذرد، ضروری است.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با منشاء بسیاری از نابسامانی‌ها به‌ویژه در بازار متشکل غیرپولی را همین بحث عدم تدوین آیین‌نامه دانست و گفت: ضروری است این آیین‌نامه براساس قانون برنامه ششم تدوین شود تا دیگر شاهد ضرر و زیان مردم نباشیم.

حسینی در پایان خواستار اجرای کامل قانون مدیریت خدمات کشوری برای همترازی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری با شاغلان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز