خبرگزاری کار ایران

تندگویان مطرح کرد:

ارتقای جایگاه زنان در وزارت نفت

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۸۱۱

مشاور بانوان وزیر نفت گفت: برای افزایش مشارکت زنان در این وزارتخانه هفته گذشته در شورای معاونان وزارت نفت مصوب شد که صنعت نفت باید زمینه ارتقای جایگاه زنان را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با مشاوران وزرا و دستگاه‌های اجرایی و مدیران کل دفاتر امور زنان و خانواده استانداری‌های سراسر کشور در دولت دوازدهم در باشگاه نهاد ریاست جمهوری در حال برگزاری است.

فاطمه تندگویان (مشاور بانوان وزیر نفت) در این مراسم بیان داشت: فضای مشارکت بانوان در این وزارتخانه فراهم است به طوری که اکنون مشاوران امور بانوان در این وزارتخانه به 76 شرکت نفت رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه برای اولین بار 9 زن برجسته به مرکز توسعه مدیریت در صنعت نفت معرفی شده اند، بیان داشت: این افراد قرار است در کلاس های آموزشی مشارکت داشته باشند.

تندگویان گفت: برای افزایش مشارکت زنان در این وزارتخانه هفته گذشته در شورای معاونان وزارت نفت مصوب شد که صنعت نفت باید زمینه ارتقای جایگاه زنان را فراهم کند.

وی افزود: تدوین سند راهبردی ارتقای مشارکت زنان و بهبود کیفیت خانواده در دو سال گذشته اجرایی شد که امیدواریم همه این اقدامات منجر به افزایش مشارکت بانوان در پست های مدیریتی کشور شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز