خبرگزاری کار ایران

درخواست مدیران شهری برای دیدار با مقام معظم رهبری

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۶۴۹

عضو شورای شهر تهران گفت: رئیس شورا باید نامه‌ای را برای ملاقات اعضای شورای شهر و شهردار با مقام معظم رهبری تنظیم کند تا در آغاز کار شورای پنجم در راستای منویات ایشان پیش برویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌محمدسالاری در تذکر پیش از دستور خود در سومین جلسه رسمی شورای شهر تهران با اشاره به ابلاغ حکم شهردار از سوی وزیر کشور گفت: رئیس شورای شهر باید نامه‌ای را برای ملاقات اعضای شورای شهر و شهردار با مقام معظم رهبری تنظیم کند تا در آغاز کار شورای پنجم در راستای منویات ایشان پیش برویم.

سالاری ادامه داد: تاکنون سابقه نداشته است با آغاز رسمی کار شهردار رئیس جمهور به این سرعت و آنقدر صمیمی تبریک خود را به شهردار اعلام کنم و پاسخ هوشمندانه نجفی به نامه رئیس جمهور در این مقطع تاریخی می‌تواند نقطه عطفی برای تعامل بیشتر شهرداری با شورای شهر باشد.

ابراهیم امینی در ادامه سخنان تذکر سالاری گفت: قبلاً الویری رئیس سنی این نامه را ارسال کردند و تبریک آقای رئیس جمهور به آقای نجفی از برکات همگرایی دولت ملی و محلی بود که سال‌هاست خلاء آن احساس می‌شد اما با رای قاطع مردم همه چیز تغییر کرد. امیدواریم شهردار در هیات دولت حضور داشته باشد و با تبادل نظر بسیاری از مشکلات حل گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز