خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ملارد مطرح کرد:

بهره‌برداری از فرهنگسرای ملارد با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۶۴۵

رئیس‌اداره فرهنگ و ارشاد ملارد گفت: عملیات عمرانی احداث پروژه فرهنگسرای ملارد، با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع با جدیت پیگیری می‌شود.

علیرضا رئیس اوژن در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: عملیات احداث پروژه مذکور در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در حال پیگیری است.

رئیس اوژن افزود: زیربنای این پروژه،1 هزار و 470 متر خواهد بود و در صورت تامین اعتبارات و طی شدن روند احداث بصورت عادی و طبیعی به احتمال بسیار زیاد تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد بود.

وی گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح،حدود 60 درصد برآورد می‌شود و با افتتاح آن، گامی موثر در راستای ارتقای زیر ساخت‌های فرهنگی این شهرستان و بخصوص در بخش ملارد مرکزی برداشته خواهد شد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد در خاتمه یادآور شد: نگاه ویژه مسئولان استانی و کشوری به شهرستان ملارد نویدبخش است و با عنایت به حمایت‌های فرمانداری ملارد و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران، افق روشنی برای توسعه فرهنگی و تامین امکانات زیرساختی مرتبط با این حوزه (فرهنگی) پیش‌بینی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز