خبرگزاری کار ایران

بدنبال حادثه روز گذشته صورت گرفت؛

واکنش تاج گردون به سرقت مسلحانه در دوگنبدان

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۶۲۴

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به سرقت مسلحانه طلافروشی شهر دوگنبدان مرکز گچساران واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"غلامرضا تاج گردون" در پیامی با اظهار تاسف از این حادثه و کشته‌شدن دو شهروند شهردوگنبدان مرکز شهرستان گچساران از مسئولان امنیتی خواست برای شناسایی و دستگیری عاملین این حادثه تاسفبار اقدامات ویژه ای را در دستورکار قرار دهند.

تاج گردون در این پیام آورده است:

حمله مسلحانه همراه با جنایت از دست‌دادن دو عزیز همشهری و محترم؛ اول امیدوارم مسئولان امنیتی شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد در اسرع وقت نسبت به شناسایی عاملین جنایت اقدام و برخورد کنند و این لکه ننگ ناامنی در این قسمت از شهر را آسیب شناسی و برخورد کنند.

دوم به خانواده عزیز از دست رفته‌مان تسلیت عرض می‌کنم که همه مردم بخصوص قدیمی‌ها را اندوهگین کرد.

سالی یکی دو بار در مغازه خدمتش می‌رسیدم. اهل شوخی بود و مزاح و امسال نوروز هم که عید دیدنی خدمتش رسیدم گفت یه عکس یادگاری با هم بگیریم و گرفت. البته دو سه سالی بود که از یه درخواستی که داشت نگران بود و به نظرم شهرداری هم در حق و درخواستش تبعیض قائل میشد. به هر حال از بچگی چهره خوب شهرمان بود.

خدا رحمت کند

به گزارش ایلنا از یاسوج، روز ششم شهریورماه حوالی ساعت 17 عصر یک مغازه طلافروشی در شهر دوگنبدان مرکز گچساران مورد دستبرد سارقان قرار گرفت که 2 نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند. سارقان متواری شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز