خبرگزاری کار ایران

مربی تیم والیبال نشسته بانوان خراسان رضوی؛

باغبانی: با همدلی بازیکنان به عنوان قهرمانی دست یافتیم/ تیم رقیب منسجم و قدرتمند بود

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۵۴۳

پروانه باغبانی، مربی تیم والیبال نشسته بانوان خراسان رضوی از کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، پروانه باغبانی، مربی تیم والیبال نشسته بانوان خراسان رضوی، پیرامون تمرینات این تیم گفت: از اواخر پاییز سال گذشته با تیم خراسان رضوی همراه شدم و خوشبختانه توانستیم با کمک هیات و همین طور تلاش بازیکنان و استعداد یابی خوبی که انجام شد به عنوان قهرمانی دست یابیم.

باغبانی افزود: کاپیتان تیم خراسان رضوی و نیز یکی دیگر از بازیکنان از اعضای تیم ملی هستند و البته بیش از هر چیز همدلی و یکدست بودن بازیکنان به کسب عنوان قهرمانی ما کمک کرد.

مربی تیم خراسان رضوی خاطر نشان کرد: دیدار فینال بسیار حساس و نفس گیر بود و بازی پایاپایی را با تیم کرمان داشتیم. این تیم بسیار قدرتمند منسجم بود و گیم اول را به راحتی بردیم. اما در گیم دوم به خاطر اشتباهاتی که ناشی از کم تجربگی بازیکنان بود، امتیاز از دست دادیم و در نهایت توانستیم در گیم پنجم پیروز میدان شویم.

وی در پایان گفت: مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و امیدارم هر سال شاهد رشد بیشتر والیبال نشسته بانوان کشورمان باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز