خبرگزاری کار ایران

زیدان: نیاز به مهاجم جدید نداریم

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۵۲۱

زین الدین زیدان معتقد است که برای فصل جدید خود نیاز به جذب مهاجم جدید ندارد و تنها محرومیت ستاره های تیم محدودیت ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از ESPN, رئال مادرید 45 دقیقه بامداد دوشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف والنسیا خواهد بود، در این دیدار کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس ر به دلیل محرومیت حضور نخواهند داشت . امروز رافائل واران نیز  به دلیل مصدومیت به فهرست غایبان این بازی اضافه شد و نتوانست در تمرینات صبح امروز رئالی ها شرکت کند.

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی اظهار داشت : واران می‌خواهد بازی کند اما او مصدوم است. با اینکه نه سرخیو راموس هست نه خسوس وایخو، من نمی‌خواهم ریسک کنم و به او اجازه بازی دهم چرا که سلامتی بازیکن برای من از هر چیزی مهمتر است.

زیدان با رد این موضوع که رئال مادرید به آسانی خواهد توانست والنسیا شکست دهد، تأکید کرد: بردن یک بازی به این  معنا نیست که بازی بعدی آسان خواهد بود. ما باید این تفکر پیروزی‌طلبی را حفظ کنیم.

زیدان  در نهایت در پاسخ به این سؤال که آیا رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات امسال بازیکن جدیدی به خصوص برای تقویت خط حمله خواهد خرید، عنوان کرد: خیر. من مهاجم دیگری نمی‌خواهم. من در حال حاضر مایورال را دارم و در تمام طول سال می‌‌خواهم به او بازی دهم زیرا بازیکنی است که در مواقع نیاز به کمک رئال بوده است . برای او امسال سال یادگیری است و هر زمان که فرصتی داشته باشد، بازی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز