خبرگزاری کار ایران

در شب‌های بداهه‌نوازی پیانو؛

برگزاری چهار فیلم مستند اکران و پنج کارگاه آموزش موسیقی

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۴۹۴

در جریان جشنواره "شب‌های بداهه‌نوازی پیانو" چهار فیلم مستند اکران و پنج کارگاه آموزش موسیقی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، پنج کارگاه آزاد با حضور نوازندگانی چون داوید سیکس، پیمان یزدانیان، استفانو باتالیا، نیک برتش و بندیک یاهنل و نیز چهار فیلم مستند در حاشیه اولین جشنواره  موسیقی شب‌های بداهه ‌نوازی پیانو در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود.

فیلم‌های مستند صدا و سکوت ( درباره مانفرد آیشر موسس ای سی ام)، ۲۴ پرلود برای یک فوگ ( درباره آررو پرت)، هنر بداهه‎‌نوازی (کیت جرت) و مستند Blue Note (داستان شکل گیری جز مدرن) از پنج شنبه ۲۳ شهریور ماه به مدت ۴ شب متوالی هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اکران می‎شود. حضور  علاقمندان در برنامه‎های اکران فیلم‌های مستند این جشنواره آزاد است.

همچنین پنج کارگاه آزاد موسیقی نیز در حاشیه این شب‎ها برگزار می‎شود. جدول برنامه‎های این کارگاه‎های آموزشی به این شرح است:

۲۲ شهریور: بداهه‎ نوازی و گفتمان (داوید سیکس)

۲۳شهریور: از هیچ تا بداهه ( پیمان یزدانیان)

۲۴ شهریور: بداهه نوازی بر بوم خالی Tabula Rusa (استفانو باتالیا )

۲۶ شهریور: ریاضیات، جبر و بداهه نوازی ( بندیک یاهنل)

۲۷شهریور: نظم و بداهه نوازی (نیک برتش)

علاقمندان برای حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۲۲۳۵۵۸تماس بگیرند.

اولین جشنواره موسیقی شب‌های بداهه‌‌نوازی پیانو با عنوان  Show of Hands  توسط  نشر موسیقی هرمس و شرکت کلیک و با مشارکت بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران و با اجرای ۱۱ نوازنده پیانو از ۲۲ شهریور ماه به مدت ۶ شب ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎‎شود. بلیت‌فروشی این برنامه از طریق سایت تیوال انجام می‎شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز