خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان :

توسعه صنایع موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۴۵۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با توسعه صنعت و واحد‌های تولیدی و ایجاد اشتغال آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد دره وزمی امروز در نشست با اصناف کردستان در سنندج، افزود: شهدا با نثار جان خود مسیر حرکت را به ما نشان دادند و در این میان تلاش ما باید در راستای تعالی ارزش‌های انسانی و اخلاقی در جامعه باشد و چنانچه برخی با این اهداف مغایر و در تعارض باشند می طلبد برخورد و مقابله کنیم چراکه آرمان های شهدا نادیده گرفته شده‌است.

وی اظهار داشت: نامگذاری امسال تحت عنوان اقتصاد مقاومتی و اشتغال وتولید نشان دهنده این است که جبهه امروز ما جبهه ایجاد اشتغال و کار است.

دره وزمی بیکاری را مهم ترین معضل جامعه دانست و اظهار داشت: نبود شغل مناسب تهدیدی برای جوانان محسوب می شود چرا که به دنبال بیکاری بسیاری از آسیب‌های اجتماعی گریبان‌گیر افراد می‌شود در حالی که داشتن شغل مناسب موجب سرگرم شدن افراد به کار و خانواده می شود و از ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: رسالت و دغدغه همه مسئولان و غیر مسئولان باید توجه به این مقوله باشد و در این میان سازمان صنعت و معدن در راستای رفع موانع تولید،  سرمایه گذاری وایجاد اشتغال گام بر‌خواهد‌ داشت.

دره وزمی ادامه داد: این سازمان خود را در سرمایه‌گذاری مولد و ایجاد اشتغال متعهد می‌داند و در این راستا از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند.

وی به تعامل خوب اصناف با مدیران و مسئولان اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از با ثبات‌ترین اصناف ایران، اصناف کردستان هستند چراکه در عرصه های مختلف انقلاب حمایت خود را از نظام دریغ نکردند و با تعامل سازنده نیازهای مردم را تامین کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز