خبرگزاری کار ایران

زنجان قهرمان اولین دوره رقابت های جام حذفی بسکتبال با ویلچر شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۴۴۵

با پایان یافتن مسابقات اولین دوره از جام حذفی بسکتبال با ویلچر، تیم زنجان فاتح این مسابقات شد.

به گزارش ایلنا ، این رقابت ها از روز چهارشنبه یکم شهریور ماه با حضور تیم های زنجان الف، زنجان ب، شهر ری، شهرداری آمل، هیات اراک، اتحاد معصومیه قم، هیات بوکان، هیات لرستان، پگاه فارس و هیات اردبیل به میزبانی زنجان آغاز شد و عصر روز گذشته، سوم شهریور ماه، با برگزاری دیدار فینال به کار خود پایان داد.

پناهی، دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر با اعلام این خبر گفت: اولین دوره از رقابت های جام حذفی، یادواره مرحوم مسعود میرهاشمی،از پیشکسوتان بسکتبال با ویلچر،با استقبال گسترده تیم ها روبرو شد و شاهد برگزاری مسابقاتی بسیار با کیفیت و در سطح بالا بودیم.

وی افزود: حضور ملی پوشان و لژیونرها شور و حال خاصی به مسابقات داده بود و بازیکنان با انگیزه ی بسیار بالا در مسابقات شرکت کردند و این مسابقات مقدمه ی خوبی برای ورود به رقابت های لیگ سال 96 بود.

دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر خاطر نشان کرد: در مجموع 18 بازی انجام شد و در پایان تیم زنجان ب در دیدار نهایی با پیروزی مقابل تیم اتحاد معصومیه قم به عنوان قهرمان اولین دوره از مسابقات جام حذفی شناخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز