خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر آموزش و پرورش:

روابط‌عمومی آموزش و پرورش باید بیشترین تعامل را با فرهنگیان داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۴۱۹

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی آموزش وپرورش در آیین معارفه رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، با اشاره به نقش مهم اطلاع رسانی و اطلاع یابی در سازمان‌ها گفت: روابط عمومی‌ها گوش شنوا و چشم بینا برای تعامل دو سویه در بین مردم و سازمان‌ها به شمار می‌‌روند.

به گزارش ایلنا، پیش از ظهر امروز مجتبی زینی‌وند در آیین معارفه رئیس جدید مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، گفت: همه ما سرباز نظام جمهوری اسلامی هستیم و در هر پست و مقامی که باشیم، باید در مسیر پیشرفت و تعالی کشور و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران  تلاش کنیم .

زینی‌وند افزود: هر قدر روابط عمومی‌ها، اخبار را بیشتر وبهتر منعکس کند، رضایت مندی جامعه از عملکرد دولت بیشتر خواهد بود و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش باید به تعامل بیشتر بین جامعه فرهنگیان و مسئولین حوزه‌های ستادی کمک کند.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی، روابط عمومی را بهترین جایگاهی دانست که می تواند منشأ اثر وخدمات باشد و گفت: خدا را شاکریم، وزیر آموزش وپرورش فردی از بدنه فرهنگیان و دارای تجارب ارزنده در تمام قسمت های آموزش وپرورش است .

او ضمن قدردانی از زحمات و خدمات علیرضا جدایی، ‌انتخاب مرتضی نظری را به عنوان رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، تجلی شعار جوانگرایی رئیس جمهور در دولت دوازدهم دانست وافزود: امید می رود این مرکز با حضور ایشان بیش از پیش در انعکاس خدمات آموزش و پرورش به مردم و مطالبات مردم به مسئولان موفق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز