خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره‌کل جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

مانع فعالیت گلخانه‌داران فرودگاه یاسوج نشوید/ بیکاری احتمالی 100 نفر با تعطیلی گلخانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۳۴۶

رئیس اداره‌کل جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان فرودگاه یاسوج خواست مانع فعالیت گلخانه‌داران در این فرودگاه نشوند.

جعفر گوهرگانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: متاسفانه صبح امروز مسئولان فرودگاه یاسوج اقدام به جلوگیری از کارگران گلخانه‌دار در این فرودگاه کرده‌است.

گوهرگانی با بیان اینکه بیش از 200 کارگر مستقیم و غیرمستقیم در گلخانه‌های فرودگاه یاسوج مشغول به کار هستند, اظهار داشت: متاسفانه مسئولان فرودگاه یاسوج امروز اقدام به بستن درب‌های گلخانه فرودگاه یاسوج کرده‌اند.

رئیس‌جهادکشاورزی کهگیلویه‌و بویراحمد افزود: قرارداد گلخانه‌داران فرودگاه یاسوج تا سال 1401 بوده اما متاسفانه مسئولان فرودگاه یاسوج با بستن درب‌های گلخانه‌ها مشکلات جدی برای کارگران ایجاد کرده‌است.

وی از دستور ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکلات کنونی گلخانه‌داران فرودگاه یاسوج خبرداد و یادآور شد:اگر درب‌های گلخانه‌ها باز نشود شاهد خسارات میلیاردی به گلخانه‌داران خواهیم بود.
 
گوهر‌گانی گفت: مسئولان وقت فرودگاه و مسئولان وقت استانی اقدام به فراهم شدن زیرساخت‌هایی در فرودگاه یاسوج برای گلخانه داران فارغ التحصیل کشاورزی کردند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح اقدامات صورت‌گرفته تا زمان بهره‌برداری از این گلخانه‌ها،یادآور شد: متاسفانه از سال گذشته تاکنون مدیریت فرودگاه یاسوج موانعی را برای گلخانه‌داران ایجاد کرده‌است.
 
گوهرگانی عنوان کرد: بدون اینکه از مسئولان جهادکشاورزی و یا گلخانه‌داران حضور داشته‌باشند یکطرفه قرارداد را فسخ و متاسفانه خسارات فراوانی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده‌اند.
 
وی با تاکید بر اینکه فسخ قرارداد یکطرفه از سوی مسئولان فرودگاهی یک کار ظالمانه بوده است،خاطرنشان کرد: جلسات متعددی گرفته‌شده و مسئولان فرودگاه یاسوج هربار بهانه‌ای را برای ما مطرح می‌کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما مخالف اقدامات فرودگاه یاسوج بوده و مسئولان این فرودگاه بایستی تدابیر ویژه و شایسته‌تری بیندیشند.
گوهرگانی از بیکاری احتمالی بیش از 100 نفر به‌دلیل سیاست‌های نادرست فرودگاه یاسوج خبرداد و تصریح کرد: تنها راهکار رفع این معضل برگزاری شورای تامین و دستور ویژه استاندار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز