خبرگزاری کار ایران

صحبت های عجیب ویسی در نشست خبری؛

بی‌لیاقت و بی‌عرضه بودیم / فرگوسن هم بیاید نمی‌تواند به تیم ما شخصیت بدهد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۹۵۷

سرمربی استقلال خوزستان از عملکرد شاگردانش مقابل پارس جنوبی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی پس از شکست تیمش مقابل پارس جنوبی در نشست خبری اظهار داشت:ما تیمی بی لیاقت و بی عرضه بودیم. از 10 تا 12 موقعیت نتوانستیم استفاده کنیم و باختن ما در شرایطی بود که فقط یک بار دروزاه ما تهدید شد و گل خوردیم و باختیم. تیم ما امروز نشان داد خیلی کار دارد و لیاقت برد نداشتیم و خدا ما را جریمه کرد. امروز ما شخصیت تیمی هم نداشتیم و تا زمانی که بازیکنان برای نیفتادن تیم بازی می‌کنند، وضعیت همین است. خود من هم هنوز تمرکز روی تیم ندارم تا زمانی که تمرکز نداشته باشم، نمی‌توانم تیم را جمع‌وجور کنم.

وی در ادامه افزود: امروز اقرار می‌کنم که در 5 هفته‌ای که امتیاز گرفیتم همه آن امتیازها روی شانس بوده است. بازیکن با بازی خوب به مربی شخصیت می‌دهد، شما اگر الکس فرگوسن هم بیاورید بالای سر این تیم، نمی‌تواند به تیم شخصیت دهد. من در زمین نمی‌توانم کاری کنم، آنها باید بازی کنند تا به تیم شخصیت بدهند و به مربی شخصیت بدهند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد حضور هواداران گفت: از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. آنها امروز ما را حمایت کردند. ما باید تلاش کنیم تا آنها را خوشحال کنیم. من جای هواداران بودم، وقتی تیم نتیجه نگیرد در این هوای گرم به ورزشگاه نمی‌آیم، باید به هواداران حق داد، باید تیم نتیجه بگیرد تا هوادار به ورزشگاه بیاید. سال گذشته ورزشگاه پر از هوادار می‌شد، اما امسال نمی‌آیند و حق دارند. من هم اگر جای هواداران بودم نمی‌آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز