خبرگزاری کار ایران

حمله سرمربی فولاد به داور؛

پورموسوی:گل‌مان سالم باشد، او را نمی‌بخشم

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۹۵۲

سرمربی فولاد پس از شکست تیمش مقابل پیکان به شدت نسبت به عملکرد داور بازی انتقاد داشت.

به گزارش ایلنا، اکبر پورموسوی پس از شکست تیمش مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت:به تیم پیکان به خاطر این برد تبریک می‌گویم. گلی که ما زدیم را داور خطا گرفت اما مطمئن هستیم که این گل خطا نبود. از آقای اصفهانیان گله دارم. ما قبل از این بازی اعلام کرده بودیم که در سه بازی ما دو پنالتی صددرصد ما گرفته نشد.در بازی با نفت، سیاه جامگان و گسترش تبریز پنالتی‌های ما گرفته نشد.

وی افزود: امروز هم یک گل سالم را داور مردود اعلام کرد. امیدوارم که من اشتباه کرده باشم. اما اگر گل امروز ما سالم بود، این داور را هیچ وقت در زندگی‌ام نمی‌بخشم. چون از دقیقه اول و از قبل از اینکه وارد زمین بشویم برای ما تنش ایجاد کرد و با بازیکن ما درگیر شد. در دقیقه 20 بدون دلیل به دروازه‌بان ما اخطار داد. امروز صحنه‌های 50-50 را مقداری مراعات کرد. بیشتر به دنبال این بود که تیم ما را عصبی بکند.

سرمربی فولاد تصریح کرد: آقای اصفهانیان به ما قول داده بود که امروز به عنوان ناظر بازی حضور داشته باشد که متاسفانه نیامد. عملکرد داور را دیدید. به هر حال ما باختیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم با برد بازی‌هایمان را پشت سر بگذاریم. هواداران در هر بازی انتظار برد از ما دارند. حتی در بازی‌هایی که به عنوان مهمان به زمین می‌رویم. در این بازی ما خیلی مسلط بودیم و در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی هم ایجاد کردیم اما متاسفانه کم‌دقتی کردیم و ان‌شاءالله در هفته‌های آینده جبران کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز