خبرگزاری کار ایران

افتتاح پروژه های تقویت شبکه توزیع برق استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۸۹۸

پروژه های تقویت شبکه توزیع برق استان گیلان عصر امروز با حضور معاون رئیس‌جمهور به صورت همزمان در روستای طرازکوه رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رشت،پروژه های تقویت شبکه توزیع برق استان در برابر شرایط نامساعد جوی همچون بارش برف سنگین با اعتباری بیش از 21 میلیارد تومان عصر امروز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه و استاندار گیلان به صورت همزمان در روستای طرازکوه رشت به بهره برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل جایگزینی 523 کیلومتر کابل خودنگهدار به جای سیم مسی فرسوده و همچنین تعویض 4 هزار و 787 پایه فرسوده بود در سطح شهرستانهای استان گیلان به اجراء در آمده است.

افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش پارگی سیمها در شرایط جوی نامساعد از مزایای استفاده از کابلهای خودنگهدار است.

در دو برف سنگین  بهمن سال 95 که موجب خسارت سنگین به پایه ها و سیمهای شبکه توزیع برق وارد آمد و به دلیل پارگی سیمها و شکستگی پایه ها خاموشی طولانی مدت ایجاد شد که با تمهیدات انجام شده منجر به افزایش وضعیت تاب آوری شبکه و کاهش  بروز مشکلات در چنین شرایطی می شود.

در هفته دولت امسال 487پروژه توسعه و اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق گیلان بالغ بر 461 میلیارد تومان آماده شده‌است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز