خبرگزاری کار ایران

پایان رویای 2018 برای پژمان منتظری

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۸۹۶

شکست خانگی استقلال مقابل پدیده و ثبت سومین باخت در 5 هفته‌ای که از لیگ هفدهم گذشته بیشترین لطمه را به پژمان منتظری وارد کرده است.

به گزارش ایلنا، مدافعی که تصور می‌کرد با بازگشت به استقلال و احتمالا خلق بازی‌های به یادماندنی و ساختنی دیواری رسوخ ناپذیر برای تیم محبوبش می‌تواند جایگاهش را درتیم ملی محکم‌تر کند و احتمالا به جام جهانی 2018 برود اما در فهرست جدید تیم ملی هیچ اثری از منتظری نیست. در لیستی که کی‌روش در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده نام 3 بازیکن استقلال مشاهده می‌شود. بازیکنانی همچون وریا غفوری، امید نورافکن و روزبه چشمی به تیم ملی فراخوانده شده‌اند که در میان این 3 نفر وریا آمادگی مطلوبی داشته اما دو بازیکن دیگر نتوانسته‌اند نمایش خوبی از خود به جا بگذارند به گونه‌ای که در تحلیل‌ها می‌بینیم این دو یکی از عاملان شکست محسوب می‌شوند.

شاید اگر کی‌روش می‌خواست عدالت را برقرار کند نورافکن و چشمی را هم به تیم ملی فرا نمی‌خواند اما ظاهرا آنچه سرمربی تیم ملی را ترغیب کرده این دو بازیکن را به تیمش دعوت کند، سن مناسب است. چیزی که دیگر پژمان منتظری از آن محروم است و حتی نمی‌تواند حس آینده‌نگری سرمربی تیم ملی را تحریک کند تا همچون نورافکن و چشمی به تیم ملی دعوت شود. شاید اگر استقلال در لیگ هفدهم روند رو به رشدی داشت، شاید اگر استقلال لیگ هفدهم تیمی بود مدعی که این اندازه ساده دروازه‌اش باز نمی‌شد و یکی از ضعیف‌ترین استقلال‌های تاریخ را پدید نمی‌آورد، منتظری اکنون یکی از مدعوین بود اما اوضاع فنی نامناسب استقلال کاری کرد که اولین ترکش‌هایش به این مدافع با تجربه بخورد. منتظری در دوره گذشته حتی با وجود مصدومیت در لیست تیم ملی قرار می‌گرفت و کی‌روش هیچ گاه حاضر به حذف این مدافع نبود مگر در زمانی کوتاه که منتظری با مصدومیتی جدی مواجه شد.

گرچه هنوز برای منتظری فرصت هست تا دوباره به تیم ملی بازگردد اما همه چیز دست این بازیکن نیست و استقلال باید روند رو به رشد خود را آغاز کند و از قعر جدول فاصله بگیرد تا شاید کی‌روش وسوسه شود دوباره این مدافع باتجربه را در دایره بازیکنان ملی قرار دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز