خبرگزاری کار ایران

حمایت مدیرعامل پیکان از روند نتیجه گیری جلالی؛ "شکست‌ها برای من"

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۸۳۴

پیش از بازی پیکان تهران با فولاد خوزستان محمود شیعی، مدیر عامل این باشگاه در تمرینات تیم حاضر شد و به آنها روحیه داد.

مدیرعامل باشگاه پیکان با حضور در آخرین تمرین این تیم پیش از دیدار هفته پنجم مقابل فولاد خوزستان، از حمایت همه جانبه خود از مسیر تیم و امیدواری اش به آینده صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، شیعی پس از پایان تمرین روز گذشته به همراه اصغر آب خضر، عضو هیات مدیره باشگاه در رختکن پیکانی ها حاضر و ضمن اعلام حمایت همه جانبه از شرایط تیم گفت: "همه ما می‌دانیم که در این چهار هفته صرفا اتفاقات فوتبال باعث شده که پیکان نتواند نتایجی که شایستگی‌اش را داشته، کسب کند. با این حال ما به هیچ عنوان نگران نیستیم و از نظر ما هیچ اتفاقی نیفتاده؛ به توانایی‌های کادرفنی و تک تک شماها ایمان داریم و مطمئن هستم روحیه خوب و توانایی‌هایی که از شما سراغ دارم، قطعا خیلی زود به شرایط ایده آل بر می‌گردید و تیم  به آنچه شایسته اش هستیم خواهد رسید. شکست‌ها برای من است و پیروزی ها برای شما؛ پس نگران نباشید و با نهایت تمرکز و قدرت فوتبال خودتان را بازی کنید."

پس از پایان صحبت‌های شیعی، مجید جلالی نیز از حمایت‌های باشگاه تشکر و قدردانی و ابراز امیدواری کرد که پیکان خیلی زود جایگاه واقعی خود را در جدول رده بندی پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز