خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از روند احداث بزرگ‌ترین مال کشور؛

فاز یک البرز مال کرج امسال افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۸۱۶

البرزمال با زیربنای 233 هزار مترمربع،اولین پروژه تجاری و تفریحی است که با کاربری‌های گوناگون و امکانات رفاهی منطبق با استانداردهای بین المللی، سینماهایی با تجهیزات مدرن و فروشگاه‌های زنجیره‌ایی روز دنیا را ایجاد کرده است. مجتمع البرز مال دارای ۹۰۰ واحد تجاری که مشتمل بر مجهز‌ترین امکانات روز دنیا می‌باشد و با ایجاد بازارهای تخصصی از جمله موبایل، طلا، پوشاک، لوازم خانگی، سیسمونی و وسایل ورزشی در کنار مراکز تفریحی و فرهنگی، شامل 12 سالن سینما، فود کورت با چهار هزار متر مربع شهربازی و نخستین سالن کنسرت موسیقی با ظرفیت 15 هزار نفری بیش از 10 هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم می کند. این مجتمع بزرگ تجاری با جذب سرمایه گذاری خارجی موفق به عقد قرارداد با شرکت کارفور فرانسه مالک برند « هایپر استار تهران» شده است. و توانسته جایزه بین‌المللی برترین طراحی و معماری تجاری را از سوی آلمان دریافت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، البرزمال با زیربنای 233 هزار متر مربع، تولین پروژه تجاری و تفریحی است که با کاربری های گوناگون و امکانات رفاهی منطبق با استانداردهای بین المللی، سینماهایی با تجهیزات مدرن و فروشگاه های زنجیره‌ای روز دنیا را ایجاد کرده است.

مجتمع البرزمال دارای 900 واحد تجاری که مشتمل بر مجهزترین امکانات روز دنیا می باشد و با ایجاد بازارهای تخصصی از جمله موبایل، طلا، پوشاک، لوازم ورزشی در کنار مراکز تفریحی و فرهنگی، شامل 12 سالن سینما، فودکورت با چهارهزار متر مربع شهربازی و نخستین سالن کنسرت موسیقی با ظرفیت 15 هزار نفری بیش از 10 هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم می کند.

این مجتمع بزرگ تجاری با جذب سرمایه گذاری خارجی موفق به  عقد قرارداد با شرکت کارفور فرانسه مالک برند « هایپر استار تهران» شده است. و توانسته جایزه بین المللی برترین طراحی و معماری مراکز تجاری از سوی کشور آلمان را دریافت کند.

در فرهنگ لغت تجاری مراکز بزرگ که طبق تعاریف بین المللی بیش از 130هزار متر مربع وسعت دارند، با واژه "مال" تعریف می‌شوند. این مجموعه های بزرگ دارای امکانات رفاهی، فرهنگی  و تفریحی هستند تا سبد خرید و تفریح خانوار را بطور یکجا تامین کنند.

مرکز تجاری البرز مال در خیابان شهید بهشتی واقع در شاهراه شرق و غرب کرج، در زمینی به وسعت سه هکتار و زیربنای 233 هزار مترمربع با سه هزار مترمربع پارکینگ مسقف (در زمان اوج ترافیک ورودی پارکینگ از یک گیت به سه گیت افزایش می یابد)، در برگیرنده مراکز تجاری، تخصصی با مسائل فرهنگی و تفریحی و در نظر گرفتن فضای پارکینگ کافی برای مخاطبان بوده و یکی از بزرگترین مراکز تجاری کشور محسوب می شود.

این پروژه در شفافیت تمام و بدون هیچگونه بدهی و حتی خرید تمام تجهیزات مورد نیاز به پیش می رود و فاز نخست البرزمال امسال افتتاح می شود.

البرز مال تحت مدیریت مهندس رضایی که خود برنده جایزه ملی سرآمدان اقتصاد است در استان البرز و کرج با دو میلیون و 800 هزار نفر جمعیت که چهارمین کلانشهر پر جمعیت کشور است ساخته شده و جایزه استاندارد و جایزه بین المللی برترین طراحی و معماری مراکز تجاری از سوی کشور آلمان را کسب کرده است.

مجموعه بزرگ البرز مال دارای بازارهای تخصصی از جمله موبایل، طلا، پوشاک، لوازم خانگی،  سیسمونی، وسایل ورزشی و... است و در کنار مراکز تفریحی و فرهنگی و رفاهی، شامل 12 سالن سینما، فودکورت با چهار هزار مترمربع شهر بازی و اولین سالن کنسرت موسیقی با ظرفیت، 15 هزار نفر ساخته شده است. دراین مجموعه برای اداره 900 واحد تجاری و فضاهای نگهبانی، فروشگاهها، هایپراستار، فودکورت‌ها و سالن های نمایش و... چهار هزار فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده که با احتساب شغل های غیر مستقیم این رقم به 10 هزار نفر می رسد.

یکی دیگر  از برنامه های قابل اجرای این مرکز تجاری راه اندازی تاکسی سرویس های  مخصوص البرز مال می باشد. این تاکسی سرویس‌ها در طول روز در اختیار مشتریان و مراجعه کنندگان خواهند بود، بطوری که ابتدا شهروندان را به البرز مال انتقال داده و چنانچه خرید آنها در حد معین و قابل قبولی باشد، مشتریان را به صورت رایگان تا در منزل برسانند که این طرح نیز باعث دو برابر شدن ظرفیت پارکینگ این مجموعه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز