خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزش علمی- کاربردی کردستان خبر داد:

پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی سنندج

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۷۲۹

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی از آغاز ثبت نام جهت پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع تحصیلی کارشناسی نیم سال اول تحصیلی ۹۷-۹۶(ترم مهرماه)، مرکز آموزشی متبوع خود خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرزاد حاجی میرزائی با اعلام این خبر گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی سنندج به عنوان تنها مجری آموزش‌های علمی- کاربردی کردستان در حوزه رفاه اجتماعی محسوب می‌شود و آماده پذیرش و ثبت نام از علاقمندان به تحصیل در رشته‌های تحصیلی این حوزه در مقطع کارشناسی نیم سال اول تحصیلی ۹۷-۹۶(ترم مهرماه)، است.

حاجی میرزائی افزود: این آموزشگاه در رشته‌های تحصیلی آسیب‌شناسی اجتماعی- پیشگیری از اعتیاد، تربیت مربی پیش دبستانی، مددکاری اجتماعی-خانواده، مددکاری اجتماعی- مراکز اورژانس اجتماعی، مدیریت رفاه اجتماعی دانشجو می پذیرد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی کردستان به روش گزینش دانشجو اشاره کرد و گفت: گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دفترچه راهنمای ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور بارگزاری شده است گفت: داوطلبان باید پس از مطالعه این دفترچه و آشنایی با کلیه شرایط و ضوابط پذیرش، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور به آدرس www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی افزود: علاوه بر کلیه واجدین شرایط، همچنین دانشجویان سال آخر دوره کاردانی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه 96 موفق به اخذ مدرک کاردانی خواهند شد نیز مجاز به انتخاب کدرشته محل می‌باشند.

حاجی میرزائی در پایان خاطر نشان کرد: داوطلبان می توانند پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده 6 رقمی و کدپیگیری 16 رقمی، یک نسخه پرینت از تقاضانامه خود تهیه و آن را نگهداری کنند.

ثبت نام از متقاضیان از یکشنبه 29 مرداد ماه 96 آغاز شده و تا روز یکشنبه 5 شهریورماه 96 ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز