خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا مطرح کرد:

لزوم بکارگیری نیروی انسانی متخصص در ماموریت‌های پلیس

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۸۵۳

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به ویژه بودن نوع ماموریت‌های این پلیس و حساسیت بالای آن بر لزوم کارآمد بودن نیروی انسانی، آموزش و تخصص متناسب برای موفقیت در انجام ماموریت‌های مهم و مقدس این پلیس تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد شرفی" در مراسم تودیع و تکریم رئیس عقیدتی سیاسی و جانشین پلیس پیشگیری اظهار کرد : اینگونه نیست که یک شخص بدون انجام هیچ کاری موفقیت، محبوبیت و مقبولیت پیدا کند و بدون تردید این دستاورد حاصل تلاش و کوشش بی وقفه آن شخص است که در انجام وظایف خود هیچ گاه از پا ننشسته‌.

وی افزود: کار و انجام وظیفه در نیروی انتظامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه ماموریت‌های این سازمان قداست داشته و در حوزه‌هایی انجام ‌می‌شود که حساسیت راهبردی دارد ، بر همین اساس کسانی باید در ساختار ناجا و پلیس پیشگیری جذب شوند که توانمندی لازم برای انجام دقیق و درست وظایف دارا باشند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: افزون بر اهمیت ماموریت در ناجا، نیروی انسانی نیز در این سازمان بسیار ارزشمند است و این مقوله به ویژه در پلیس پیشگیری، بیش از هر بخش دیگری در نیروی انتظامی خود را نشان می‌دهد چراکه در این پلیس تخصصی، کارکنان هستند که بیشترین بار عملیات را بر دوش داشته و با شهروندان  چهره به چهره و بدون واسطه در ارتباطند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در یک پلیس تخصصی مانند پلیس پیشگیری که ماموریت‌های مهمی بر عهده دارد، هماهنگی یک مدیر یا فرمانده با معاونان و دستیاران خود بسیار مهم است و موفقیت آن سازمان تا اندازه زیادی بستگی به پختگی، کارآمدی و نزدیکی سلیقه معاونان با فرمانده دارد.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: یک نیروی انسانی شاخص و نمونه از طمع و خودخواهی به دور بوده، خداترسی و اخلاص کامل دارد و پویایی دائمی از خود نشان می‌دهد که این دو همکار بزرگوار نیز ویژگی‌های ذکر شده را به روشنی در خود دارند.

وی اضافه کرد: بنده و جانشین محترم از نظری فکری و سلیقه بسیار به هم نزدیک هستیم و هنگامی که من ماموریتی را به سردار "معصوم بیگی" واگذار می‌کردم، خیالم از بابت آن ماموریت راحت بود چراکه جانشین محترم، همیشه کار را تمام و کمال و به درستی انجام می‌داد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا همچنین تعهد ، توانایی تعامل با دیگران ، پشتکار و ... را از  دیگر ویژگی‌های جانشین سابق خود برشمرد.

سردار شرفی در پایان برای حجت‌الاسلام والمسلمین "حامد زکی" رئیس سابق عقیدتی سیاسی پلیس پیشگیری ناجا و سردار "مهدی معصوم بیگی" جانشین سابق پلیس پیشگیری ناجا در سمت‌های جدیدشان آرزوی موفقیت و خاطرنشان کرد: مجموعه پلیس پیشگیری ناجا هر گونه همکاری که بتواند با این دو بزرگوار در جایگاه جدیدشان داشته باشد بدون تردید انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز