خبرگزاری کار ایران

فرمانده و مسئولان پایگاه شهید بابایی با خانواده شهید حججی دیدار کردند

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۸۱۱

فرمانده پایگاه شهید بابایی به همراه حجت‌الاسلام ملک محمدی و دیگر فرماندهان پایگاه شهید بابایی با حضور در منزل شهید محسن حججی با خانواده این شهید دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان روزخوش در این دیدار گفت: دیدار با خانواده شهید محسن حججی که با شهادت مظلومانه خود حماسه آفریدند، برای ما افتخار بزرگی است.

وی خطاب به پدر شهید حججی اظهار داشت: مردم ایران فرزند شما را در زمان خداحافظی با خانواده، احترام به پدر و مادر، دوران اسارت و شهادت دیدند و بر این اساس همه مشتاق دیدار شما هستند

فرمانده پایگاه شهید بابایی افزود: امنیت، آسایش و آرامش کنونی کشور به برکت خون شهدای عزیز بخصوص شهدای مدافع حرم است.

روزخوش اضافه کرد: فرزندان دلاور ایران در پایگاه هوائی شهید بابایی در ۸ سال دفاع مقدس بیش از ۲۵۰ شهید و ۱۲۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند که بیش از ۵۰ نفر از آنها از خلبانان جنگنده های این پایگاه بودند.

وی تاکید کرد: نیروهای این پایگاه با فلسفه شهید و شهادت آشنا هستند و اجازه نمی دهند خون شهیدان بخصوص شهید محسن حججی پایمال شود.

همچنین محمدرضا حججی پدر شهید محسن حججی نیز در این دیدار گفت: شهیدان وظیفه خود را انجام داده و در درگاه الهی جایگاه ویژه‌ای دارند که امید است آنها در پیشگاه خداوند، شفاعت ما را هم بکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز