خبرگزاری کار ایران

دروازه‌بان گلزن تیم ملی در آستانه قرارداد با اسپورتینگ لیسبون

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۹۸۹

دروازه‌بان موفق تیم ملی ایران در آستانه عقد قرارداد با باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال قرار دارد.

به گزارش ایلنا، پیمان حسینی، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی بعد از اتمام مسابقات لیگ فوتبال ساحلی ایران به احتمال فراوان برای چند تورنمنت ساحلی به تیم اسپورتینگ پرتغال خواهد پیوست.

پیمان حسینی با تایید این خبر گفت: از چند ماه قبل درباره حضورم در اسپورتینگ با من صحبت شد و ممکن است بعد از اینکه لیگ ایران تمام شود برای دو کاپ، یکی در پرتغال و دیگری در برزیل به این تیم بروم. در مسابقاتی که در یزد برگزار می شد ماجر ستاره فوتبال ساحلی پرتغال و کاپیتان اسپورتینگ با من صحبت کرد و گفت که برای دو تورنمنتی که در آبان ماه برگزار می شود این تیم را همراهی کنم. البته ماجر من را برای مسابقات یورو لیگ هم می خواست اما چون درگیر مسابقات باشگاهی ایران بودم نتوانستم قبول کنم. امیدوارم بتوانم در این دو کاپ با اسپورتینگ باشم. قرار است بعد از برگزاری این دو کاپ با اسپورتینگ ، برنامه آینده من هم مشخص شود.

وی در خصوص اینکه مبلغ مالی این قرارداد به چه شکل است گفت: راجع به مسایل مالی هنوز با اسپورتینگ صحبتی نکرده ام. فعلا که دوست دارم با شهریار ساری در لیگ ایران بازی کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز