خبرگزاری کار ایران

مازنی در گفت‌وگو با ایلنا:

به‌گفته وزیر کار برای انجام مناظره با نماینده کرمان هماهنگ نشده است/ احتمال عدم برگزاری مناظره ربیعی و پورابراهیمی

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۴۶۷

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، همزمان با تاکید رییس کمیسیون اقتصادی مجلس مبنی برگزاری مناظره ظهر امروز با علی ربیعی، از عدم انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مناظره خبر داد و گفت که احتمالاً مناظره‌ای برگزار نخواهد شد.

حجت‌الاسلام احمد مازنی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به انتشار اخباری درمورد برگزاری مناظره وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: تا جایی که اطلاع دارم، آقای ربیعی اعلام کرده که از برگزاری این مناظره بی‌اطلاع بوده و کسی با او در این رابطه صحبتی نکرده است.

او گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته که محمود صادقی صرفاً با یکی از معاونانش تماس گرفته و تاکید کرده که جمعی از نمایندگان خواستار دیدار با او به‌منظور گفت‌وگو و رایزنی هستند و هیچ اشاره‌ای به برگزاری مناظره نیز نداشته است.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: به‌گفته آقای ربیعی انتشار اخبار درمورد برگزاری این مناظره و رسانه‌ای کردن موضوع پیش از آن‌که هماهنگی‌های لازم انجام شود، اخلاقی نبوده است.

مازنی در پایان تصریح کرد: به نظر می‌رسد باتوجه به مجموعه ناهماهنگی‌هایی که به‌وجود آمده، اساساً چنین مناظره‌ای برگزار نشود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی رییس اصولگرای کمیسیون اقتصادی مجلس و ازجمله نمایندگان منتقد ربیعی در جریان بررسی صلاحیت علی ربیعی در صحن، در تذکری با گلایه از احمد خجسته دیگر نماینده اصولگرای مخالف وزیر پیشنهادی کار به‌دلیل آن‌که برخلاف وعده قبلی حاضر نشده وقت خود را در اختیارش قرار دهد، دقایقی پیش باحضور در جمع خبرنگاران ضمن توزیع متنی درباره عملکرد وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد که این مناظره امروز ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در سالن کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز