خبرگزاری کار ایران

رئیس‌دانشگاه علوم پزشکی‌کرمانشاه مطرح کرد:

کمبود پزشک متخصص یکی از مشکلات دانشگاه کرمانشاه/ اعلام درخواست 100 پزشک متخصص به وزارت علوم

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۴۲۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کمبود پزشک متخصص را یکی از مشکلات اصلی این دانشگاه عنوان کرد.

به گزاش‌ایلنا، حسین کریم با اعلام این خبر اظهار داشت: هرچقدر در این زمینه هزینه شود در حقیقت سرمایه‌گذاری است و زمینه ساز توسعه استان خواهد بود.

کریم با بیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یک انقلاب را در احداث پروژه‌های عمرانی شاهدیم، افزود: در حال حاضر حدود ۴۰۰ پروژه عمرانی در استان در حال اجراست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کمبود پزشک متخصص را یکی از مشکلات اصلی دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: سال گذشته درخواست ۹۶ متخصص را به وزارت بهداشت اعلام کردیم، اما در نهایت فقط ۴۶ متخصص به استان داده شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز درخواست حدود ۱۰۰ پزشک متخصص را به وزارت اعلام کرده‌ایم که امیدواریم با پیگیری نمایندگان استان و استاندار با این تعداد موافقت شود.

کریم در ادامه از فرمانداران و بخشداران خواست که در نظارت بر امور بهداشتی و درمانی شهرستان و بخش مربوط به حوزه کاری خود، به دانشگاه کمک کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را به دانشگاه گزارش دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به روند ساخت کلینیک‌های دانشگاه در شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: خوشبختانه روند ساخت این پروژه‌ها به سرعت در حال پیشرفت است و بعد از ساخت به سرعت تجهیز شده و شروع به کار خواهند کرد.

کریم یادآور شد: تمامی خانه‌های بهداشت قدیمی استان نیز در حال بازسازی هستند.

وی به جذب نیروهای مورد نیاز دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: جذب این نیرو‌ها نیاز به مجوز وزارت بهداشت دارد و هر نوع مجوزی که در این خصوص به ما داده شود، اطلاعات آن در سایت دانشگاه قرار گرفته و بر اساس آزمون، نیروهای مورد نیاز جذب می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز