خبرگزاری کار ایران

دیگر وقتش است بازیکنان‌مان به تیم ملی دعوت شوند

تارتار:نتیجه هایمان شانسی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۱۰۲

سرمربی پارس جنوبی با تمجید از عملکرد شاگردانش آن ها را مستحق دعت شدن به تیم ملی دانست.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در پایان دیدار مقابل صنعت نفت که به برتری 2 بر یک شاگردانش انجامید، اظهار داشت: در ابتدای صحبت‌هایم باید بگویم که دیروز من درباره گزارشگر دیدارمان مقابل سپاهان صحبت کردم و گفتم که ما نیاز به تعریف و تمجید هیچ کس نداریم. منظور من رسانه‌ها نبودند، رسانه‌ها اگر نباشند فوتبال معنی ندارد و فوتبالی‌ها و مردم با چه انگیزه‌ای می‌خواهند به کارشان ادامه دهند و خودشان را مطرح کنند و به تیم ملی برسند. عزیزان رسانه‌ای ناراحت نشوند چون ما هر چه داریم از شما رسانه‌ها است. اگر من دیروز بد بیان کردم از رسانه‌ها عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی پارس جنوبی درباره دیدار با صنعت نفت هم گفت:‌ در ابتدا باید از هواداران‌مان تشکر کنم. من در هیچ جا چنین حمایتی را ندیده بودم. آنها ما را به بازی برگرداندند. این سومین بار است که بازیکنان ما نتیجه یک بر صفر باخته را به بازی برگشته‌اند. این نشان دهنده پتانسیل بازیکنان ماست و دیگر وقتش است که آنها به تیم ملی دعوت شوند.تیم ما خیلی خوب و زیبا بازی می‌کند. شانسی نتیجه گرفتن برای یک یا دو بازی است نه برای سه یا چهار بازی. تیم ما باید در تیم ملی بازیکن داشته باشد هر چند این اتفاق به ضرر من مربی است ولی بازیکنان ما لیاقت حضور در تیم ملی را دارند.

وی درباره داوری این دیدار بیان کرد: زرگر از داوران باتجربه لیگ برتر است. بازی را با توجه به جوی که وجود داشت مدیریت کرد. بازی درگیرانه‌ای بود. تیم صنعت نفت هزینه زیادی کرده و تیم خوبی بسته است. آنها استقلال و پدیده را شکست دادند ولی امروز ما از همه نظر از آنها سرتر بودیم. این تیم ما را به آینده امیدوار کرده البته توقعات نباید از ما بالا برود ولی ما می‌توانیم امسال تیم بزرگی شویم و جایگاه خوبی کسب کنیم.

سرمربی پارس جنوبی افزود: رمز موفقیت ما این است که هر کسی که خوب باشد بازی می‌کند. برای من اسم‌ها مهم نیستند و هر کس در طول هفته خوب باشد به میدان می‌رود. ما با توجه به تیم مقابل‌مان ترکیب اولیه بازی را می‌چینیم. البته در این دیدار گلی که دریافت کردیم روی کم تجربگی بازیکنان‌مان به ثمر رسید. تیم ما سال اول است که در لیگ برتر حضور دارد و باید محتاط‌تر عمل کنیم.

وی درباره تغییر تاکتیک تیمش از نیمه نخست به نیمه دوم، اظهار کرد: شما در طول هفته در تمرینات ما نیستید که ببینید چه کسی عملکرد خوبی دارد. هر کسی بتواند با تفکرات ما خودش را وفق دهد به میدان می‌رود. بین زبیدی، دشتی و سینک هیچ تفاوتی برای ما وجود ندارد. ما برای موفقیت شهرستان جم تلاش می‌کنیم.

تارتار در پایان درباره شرایط مهدی زبیدی که فصل پیش در استقلال خوزستان حضور داشت، گفت: هر بازیکنی که باشگاهش را عوض کند تا با شرایط تیم جدیدش وفق پیدا کند مدت زمانی طول می‌کشد. زبیدی در چند هفته اول مصدوم بود و نتوانست با ما تمرین چندانی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز