خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا:

فراکسیون امید موضوع حصر را تا حل مسئله پیگیری می‌کند/ نظر نهایی فراکسیون درباره وزرا احتمالا شنبه اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۷۸۵

سخنگوی فراکسیون امید از پیگیری‌های این فراکسیون در ارتباط با اعتصاب غذای مهدی کروبی خبر داد و گفت: اعضای فراکسیون و اعضای کمیته حصر و دیگر اعضای فراکسیون پیگیر موضوع حصر هستند و قطعاً قضیه را تا حل اصل موضوع پیگیری خواهیم کرد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز این فراکسیون اعلام کرد: فراکسیون امید صبح امروز در جلسه‌ای مسائل مختلف از جمله اعتصاب غذای حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی و همچنین نحوه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی و اعلام موضع فراکسیون در این رابطه را مورد ارزیابی قرار داد.

او با اشاره به اعتصاب غذای کروبی خاطرنشان کرد: در بحث اعتصاب غذای آقای کروبی پیگیری‌هایی صورت گرفته و هم اکنون نیز اقداماتی در حال انجام است.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دغدغه اصلی ما بحث سلامتی آقای کروبی و همچنین اصل موضوع حصر است. اعضای فراکسیون و اعضای کمیته حصر و دیگر اعضای فراکسیون پیگیر موضوع حصر هستند و قطعاً قضیه را تا حل اصل موضوع پیگیری خواهیم کرد.

او با اشاره به بحث و بررسی نحوه اعلام موضع فراکسیون امید در مورد وزرای پیشنهادی گفت: در جلسه صبح امروز نحوه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی و اعلام موضع فراکسیون در این رابطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پارسایی در پایان یادآور شد: پیش از این قرار بود جلسه فراکسیون امید در این رابطه صبح امروز انجام شود اما با توجه به اینکه جلسه رای‌گیری درباره وزرای اعتمادی در روز شنبه یا یکشنبه انجام خواهد شد این فراکسیون احتمالاً صبح شنبه نتیجه نهایی را در مورد رای اعتماد به وزرا اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز