خبرگزاری کار ایران

گوران یرکوویچ در گفت و گو با ایلنا:

طارمی از منشا بزرگتر است/ عاشق استقلال هستم؛ قول می دهم به پرسپولیس گل بزنم

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۱۳۵

مهاجم سیاه جامگان گفت: شایعه جدایی ام اصلا صحت ندارد و در مشهد می مانم.

به گزارش ایلنا، گوران یرکوویچ مهاجم دو رگه صربستانی فرانسوی سیاه جامگان در این فصل هم بعد از یک نیم فصل فوق العاده در این تیم مشهادی عضویت دارد. او بعد از اینکه دیر به تیم اضافه شد و سه بزای نخست را از دست داد حالا در بهترین وضعیت برای دیدار با پرسپولیس قرار دارد. گفت وگوی خبرنگار ورزشی ایلنا با مهاجم اسبق استقلال را بخوانید:

*ابتدا درباره بازی امروز صحبت کن...

بازی بزرگ و مهمی است. مقابل تیمی بازی داریم که فصل گذشته به مقام قهرمانی رسید. بازی کردن مقابل تیمهای استقلال و پرسپولیس همیشه حساسیت های خاص خود را دارد. باید بهترین عملکرد خود را داشته باشیم. برای بازی نمی توانم بیش از این صبر کنم.

 *از شرایط خودت بگو. به روزهای خوب خودت برگشتی و آماده بازی هستی؟

تمرینتات خوبی را انجام دادم. کل تیم وضعیت ایده آلی دارد. امیدوارم با صلاحدید کادر فنی به میدان بروم و کمک کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

*شایعه شده بود که ممکن است جدا شویی؟

این شایعه اصلا صحت ندارد. من در سیاه جامگان می مانم و از این بزای هم می توانم به میدان بروم. رابطه من با میثاقیان خیلی خوب است. او با من مثل یک رفیق رفتار می کند و همین باعث شده تا خیلی باهم راحت باشیم.

*با تیمی بازی دارید که دو کلین شیت داشته و فقط یک گل خورده است. می توانی به بیرانوند گل بزنی؟

چرا که نه. حتما هم من و هم دیگر بازیکنان سیاه جامگان این توانایی را دارند که به پرسپولیس گل بزنند. آنها تیم بسیار خوبی دارند اما ما هم حریف کوچکی نیستیم. ما اگر خوب و با قدرت کار را شروع کنیم  میتوانیم موقعیت های خوبی را خلق کنیم. شخصا انگیزه زیادی برای باز کردن دروازه پرسپولیس دارم.

*طارمی و منشا دو مهاجم تیم پرسپولیس هستند که فصل پیش رقابت برای اقای گلی داشتند. به عنوان یک مهاجم این دو بازیکن را چگونه می بینی؟

طارمی فصل پیش آقای گل شد و منشا هم جزو بهترین گلزنان بود. هر دو نفر در فصلی که گذشت جزو بهترین ها بودند. سبک بازی شان متفاوت است اما به نظر من طارمی از منشا خیلی بزرگتر و باکیفیت‌تر است.

*تو بازیکن استقلال بودی و همیشه رابطه خوبی با هواداران این تیم داشتی. الان آنها دوست دارند که تو مقابل پرسپولیس گل بزنی. به آنها قول می دهی؟

بله. قول می دهم که بتوانم در بازی اگر به میدان بروم گل بزنم و آنها را خوشحال کنم. آرزوی من بازگشت به استقلال است و از نظر من آنها بهترین تیم ایران هستند. عاشق هوادارانش هستم و قول می دهم اگر بازی کنم بتوانم به پرسپولیس گل بزنم.

*مهاجمان استقلال هنوز موفق به گلزنی نشده اند. به نظرت مشکل آنها در چیست؟

باید به مهاجمان استقلال فرصت داد. من دو بازی آنها را دیدم. با بودن بزایکنانی مثل مجتبی جباری و سرور جپاروف آنها خوب تغذیه خواهند شد و به نظرم فقط باید به آنها فرصت داد. مطمئن باشید آنها گل می زنند.

*بازی را پیش بینی کن.

پیش بینی کردن سخت است اما اصلا دوست ندارم مقابل پرسپولیس بازنده باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز