خبرگزاری کار ایران

واکنش گواردیولا به قیمت‌های گزاف بازیکنان

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۱۵۰

پپ گواردیولا گفته ریخت‌وپاش‌های لیگ برتر نمی‌تواند ادامه پیدا کند و این در حالی است که منچسترسیتی با هدایت گواردیولا خرج‌های فراوانی در لیگ امسال داشته است.

به گزارش ایلنا، هیچ باشگاهی در تاریخ لیگ برتر چنین مخارجی در یک پنجره نقل و انتقالات نداشته و سیتی پنج بازیکن برای تیم اصلی را با قیمت 210 میلیون پوند خریده است. به این ترتیب گواردیولا در کل حدود 400 میلیون پوند از جیب سیتی خرج کرده است. او همچنان به دنبال یک مدافع میانی و الکسیس سانچس است.

این مربی کاتالان گفته که قیمت انتقالات سرانجام از رشد باز می‌ایستد: «به نظرم این روند ادامه نمی‌یابد. دیر یا زود تمام می‌شود. همه چیز با رئال مادرید و خرید کریستیانو رونالدو با قیمت 80 میلیون پوند و بعد گرت بیل با قیمت 85 میلیون پوند شروع شد. همه چیز گران‌تر شده است. حالا هم نوبت نیمار است اما این اوضاع تمام می‌شود. ما خریدهایمان را کردیم و خوش‌شانس بودیم چون حالا که در هفته‌های انتهایی نقل و انتقالات هستیم، بازیکنان گران‌تر خواهند شد. باشگاه هوشمندانه عمل کرد چون ما می‌دانستیم که چه بازیکنانی می‌خواهیم و نهایت تلاش خود را کردیم. سیتی در شش، هفت سال گذشته مدافع کناری نخریده بود. ما مدافع کناری نداشتیم و باید این بازیکنان را می‌خریدیم. سه مدافع کناری خریدیم ولی بازار برای همه بسیار گران‌ است، نه فقط برای سیتی. ما این کار را کردیم چون احتمالا یکی از پیرترین تیم‌های اروپا را داشتیم. نمی‌توانستیم با این بازیکنان به راه حلی دست پیدا کنیم. امیدوارم که فصل بعد هم اینجا باشم و قرار نیست مانند تابستان جاری خرج کنیم. سیتی در سه، چهار سال بعد یک، دو یا شاید سه بازیکن بخرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز