خبرگزاری کار ایران

مروری بر سوابق رییس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۰۸۱

علی اصغر مونسان‌، مدیر نمونه شهرداری تهران و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش،‌ کسی که گمانه‌زنی می‌شد در وزارت صنعت روحانی حضور داشته باشد، امروز از سوی رئیس دولت دوازدهم، به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهندس علی اصغر مونسان، فردی است که روحانی سازمان میراث فرهنگی را با همه دردسرها،‌ حاشیه‌ها و مشکلات به او سپرده است. مونسان سال 93 در دولت یازدهم با حکم وزیر ورزش وقت عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و یک سال بعد عضو هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شد.

مونسان قبل از فعالیت در دولت یازدهم و دوازدهم سوابق اجرایی دیگری هم دارد، او مدیرعامل سازمان فنی مهندسی شهرداری تهران بوده و سپس به شرکت توسعه فضاهای فرهنگی تهران منتقل شده است. همچنین پس از مدتی مسئولیت معاونت اموراجتماعی فرهنگی شهرداری تهران را برعهده می‌گیرد و بعد از آن مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران می‌شود. او در سال 1391 به عنوان مدیر نمونه شهرداری تهران انتخاب شده است.

معاون اجرایی شرکت مانا (سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران)، عضویت هیات مدیره و معاون اجرایی شرکت دی (بنیاد مستضعفان)، مسئولیت‌های اجرایی در فاز اول منطقه پارس جنوبی (پالایشگاه پارس جنوبی) و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، همچنین عضو هیات مدیره و معاون فنی و اجرایی شرکت هریس مهندس عضو هیات مدیره و مدیرعامل (شرکت آتی ساز بنیاد مستضعفان) از دیگر سمت‌های اجرایی اوست.

گفتنی است؛ محمد علی نجفی،‌ مسعود سلطانی‌فر،‌ و زهرا احمدی‌پور پیش از در دولت یازدهم ریاست سازمان میراث فرهنگی را عهده‌دار بوده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز