خبرگزاری کار ایران

توکلی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

انتخاب رشته کنکور 96 فردا به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۸۴۴

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری خبر داد و گفت: فردا آخرین فرصت انتخاب رشته برای مجازشدگان کنکور و داوطلبان دوره‌های بدون آزمون است.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری 96 به خبرنگار ایلنا گفت: داوطلبان با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش به نشانی sanjesh.org می‌توانند علاوه بر مشاهده دفترچه‌های انتخاب رشته بر اساس گروه‌های آزمایشی، راهنمای عملی و اصلاحات اعلام شده، نسبت به مرتب سازی رشته‌های مورد علاقه بر اساس شرایط کارنامه خود اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه هر داوطلب می‌تواند 150کدرشته انتخاب کند، گفت: داوطلبان به ترتیب علاقه خود باید کدرشته‌محل‌ها را در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج کنند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور افزود: تا ساعت 8 امروز یکشنبه 22 مرداد از تعداد 838 هزار و 929 داوطلب مجاز به انتخاب رشته در کنکور 110هزار نفر انتخاب رشته کرده‌اند.11هزار و 246 نفر نیز در دوره‌های بدون آزمون ثبت‌نام کردند.

توکلی گفت: متقاضیان پذیرش در رشته‌های تحصیلی بدون آزمون که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) است، چه در کنکور شرکت کرده باشند و چه شرکت نکرده باشند،‌ می‌توانند با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش انتخاب رشته کنند.

او در پایان تاکید کرد: داوطلبان آزمون سراسری 96 و متقاضیان دوره‌های بدون آزمون تا دوشنبه 23 مرداد برای انتخاب رشته و ثبت آن در فرم اینترنتی فرصت دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز