خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبرداد:

دستگیری باند 4 نفره اخلالگر توسط پلیس کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۷۴۸

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری باند 4 نفره تیراندازی و اخلال در نظم عمومی این شهرستان توسط پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار منوچهر امان‌اللهی ضمن تایید این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره تیراندازی‌منجر به جرح و تخریب اموال‌عمومی و خصوصی و نیز ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر کرمانشاه، دستگیری عاملان تیراندازی به صورت جدی در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.
 
امان اللهی افزود: عوامل انتظامی این اداره با اقدامات اطلاعاتی طی ۴۸ ساعت موفق شدند یک باند چهار نفره اخلال در نظم را در یکی محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه شناسایی کنند و تحت تعقیب قرار دهند.
 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از ساعت‌ها مراقبت، چندین مخفیگاه اعضای این باند شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت، اما متهمان پیش از حضور پلیس با یک دستگاه پژو پارس متواری شده بودند.
 
سردار امان اللهی تصریح کرد: اعضای این باند در محور کرمانشاه - کنگاور رویت و در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر شدند، همچنین از متهمان چندین قبضه سلاح سرد و افشانه دفاع شخصی کشف شد.
 
وی گفت: متهمان در بازجویی‌های پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به پنج فقره تیراندازی منجر به جرح و خسارت در سطح شهر کرمانشاه اعتراف کرده‌اند و یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه ۳۰ عدد فشنگ در این زمینه از متهمان کشف شده است.
 
فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده (ی. پ)، (ف. ه)، (ح. م) و (ش. ر) که دارای سوابق متعدد شرارت هستند، کماکان دارد و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی خواهند شد.
 
سردار امان اللهی متذکر شد: تیم تخصصی رسیدگی به تیراندازی‌های شهر کرمانشاه که از سال گذشته آغاز به کار کرده است، هرگونه تیراندازی و اخلال در نظم عمومی را به صورت نامحسوس رصد می‌کند و تا حصول نتیجه و دستگیری عاملان تیراندازی، رسیدگی به پرونده را ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز