خبرگزاری کار ایران

سبقت برانکو از خودش؛ هر سال بهتر از پارسال

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۵۹۸

بهترین شروع پرسپولیس در لیگ برتر تا پایان هفته سوم مربوط به لیگ هفدهم است.

به گزارش ایلنا، سه هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گذشت و تیم فوتبال پرسپولیس با کسب 9 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حالی این نتیجه را بدست آورده اند که اگر نگاهی به عملکرد آنها در فصول قبل با این مربی بیندازیم نتیجه جالبی دستگیرمان می شود.

پرسپولیس در لیگ پانزدهم با برانکو در سه هفته نخست تنها یک امتیاز کسب کرد. آنها در این سه هفته 5 بار موفق به گلزنی شدند و 8 بار هم دروازه شان باز شد. سرخپوشان ابتدا در ورزشگاه خودی با نتیجه 2-2 در برابر پدیده متوقف شدند. در هفته دوم با نتیجه 2-1 به استقلال خوزستان باختند و در نهایت با نتیجه پرگل 4-2 به سپاهان حسین فرکی نتیجه را واگذار کردند.

در لیگ شانزدهم اوضاع فرق کرد. برانکو تیم خود را در دفاع تقویت کرد اما در خط حمله به مشکل خورد. آنها در سه هفته اول 7 امتیاز کسب کردند. 3 گل به ثمر رساندند و یک گل هم دریافت کردند. این تیم ابتدا در هفته نخست در ورزشگاه تختی با یک گل سایپا را مغلوب کرد. سپس در آزادی با نتیجه 1-1 در برابر فولاد متوقف شد و در جدال سوم با نتیجه 1-0 گسترش فولاد را در تبریز از پیش رو برداشت.

اما در لیگ هفدهم اوضاع بهتر از قبل شد. سرخپوشان تهرانی هم خوب گل زدند هم کم گل خوردند و هم امتیازگیری شان فوق العاده بود. آنها در سه بازی انجام داده خود 9 امتیاز گرفتند. 7 گل زدند و تنها یک بار دروازه شان باز شد. آنها با نتیجه 2-0 فولاد را شکست دادند. با نتیجه 2-1 تراکتور را در خانه اش با شکست روبرو کردند و در نهایت در ورزشگاه تختی سه گل به نفت تهران زدند.

این آمار و ارقام نشان می دهد برانکو هر فصل تیم بهتری را روانه مسابقات کرده است. تیمی که هم از لحاظ نتیجه گیری و هم از بعد گل های زده و خورده پیشرفت کرده است.

باید دید برای رویایی ترین تیم برانکو دار سه هفته ابتدایی چه سرنوشتی در راه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز