خبرگزاری کار ایران

ریوالدو: خروج نیمار روحیه بارسلونا را تقویت کرد!

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۴۹۱

ریوالدو مهاجم سابق بارسلونا ادعا می ‌کند که خروج نیمار نمی‌تواند تیم را ضعیف کند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای اسپورتس، بارسلونا زیر نظر ارنستو والورده برای دستیابی به موفقیت‌های چشمگیر در حال تمرین می‌باشد و ریوالدو با توجه به سابقه حضور در این تیم معتقد است پیوستن نیمار به پاری‌سن ژرمن باعث تقویت تیم شده است.

خروج نیمار از تیم و شکستن رکورد نقل و انتقالات با رقم 222 میلیون یورویی برای بند آزاد سازی او ریوالدو را به این نتیجه رسانده است که این انتقال با رقم بالا توانسته است از پشتیبانی برای تیم باشد.

ریوالدو در این زمینه گفت: نیمار با وجود اهمیتی که برای تیم داشت و به پاری‌سن ژرمن رفت مشکل غیرقابلی حلی برای تیم به وجود نیاورده است.این انتقال می تواند نشان دهد که با وجود اینکه بازیکنان بزرگ به بارسلونا می‌آیند و می‌روند اما این می‌تواند  تیم را تقویت کند و نشان دهد تیم بزرگ تر از حضور یک بازیکن می‌باشد.کوتینیو می تواند جایگزین مناسبی برای نیمار در بارسلونا باشد و خط حمله تیم را تکمیل کند.

ریوالدو در خصوص علت خروج نیمار از بارسلونا اعلام کرد: من فکر می‌کنم دلیل اصلی رفتن نیمار به فرانسه بیرون آمدن از زیر سایه مسی و تبدیل شدن به یکی از برترین بازیکنان جهان باشد و انتقال او تنها دلیل اقتصادی و مادی در پی نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز